Pontevedra estudia celebrar los plenos municipales por vía telemática

Alfredo López Penide
L. Penide PONTEVEDRA / LA VOZ

PONTEVEDRA CIUDAD

CAPOTILLO

06 abr 2020 . Actualizado a las 05:00 h.

Dada la situación de confinamiento por el coronavirus, el Concello de Pontevedra ha decidido apostar decididamente por los medios telemáticos para minimizar el impacto de la pandemia en la vida municipal. Así, por lo pronto, hoy tienen previsto celebrar su primera junta de gobierno. «Este é o primeiro chanzo dunha nova forma de concibir a Administración, que se irá adaptando a este formato nas vindeiras semanas en función das necesidades», destacaron este domingo desde el gobierno local.

Asimismo, precisaron que la concejalía de Réxime Interior, cuya titular es Anabel Gulías, ya prevé que «as vindeiras reunións da mesa de contratación tamén se convoquen vía telemática para que poidan asistir todos os titulares deste órgano municipal, e teña a mesma validez xurídica que as que se celebraban presenciais até o de agora». De hecho, a lo largo de la jornada de ayer, el delegado del Gobierno en Galicia, Javier Losada, trasladó a los distintos concellos y diputaciones gallegos la modificación legal que permite celebrar sesiones y adoptar acuerdos usando esta tecnología.

Se trata de una disposición aprobada por el Consejo de Ministros «para facilitar el funcionamiento ordinario y democrático de estas entidades en el momento actual, en el que su colaboración es clave para garantizar la eficacia de las medidas adoptadas y la atención a la población».

En este marco, y «a expensas de coñecer o desenvolvemento futuro dos acontecementos», el Concello de Pontevedra confirmó que ya está estudiando «a implantación da vía telemática para a celebración de reunións doutros órganos municipais como poden ser o pleno da corporación ou as comisións». Matizaron, en todo caso, que su convocatoria «será a petición dos departamentos municipais para a votación dalgún procedemento administrativo que requira a convocatoria plenaria».