Pontevedra / la voz

El Teatro Principal se vistió de gala ayer como cada 20 de enero, para entregar los premios Cidade de Pontevedra, con los que el Concello reconoce la labor de pontevedreses y de entidades en pro de la ciudad.

Ayer recibieron el galardón dos mujeres. Rosario Álvarez, de la que el alcalde, Fernández Lores, destacó que «tomando como punto de partida a Fonte dos Tornos foi quen de ir abrindo un camiño de estudo, investigación e docencia ao redor do idioma galego que rematou, polo momento, na presidencia do Consello da Cultura Galega».

Y Lola Dopico, que recogió el premio concedido a la Escola de Deseñao e Moda de Galicia. El alcalde destacó que los indudables éxitos de Esdemga «son un orgullo para a cidade e para este país».

Lores subrayó que las de Esdemga y Álvarez son trayectorias «singulares que nos proxectan como pontevedreses e pontevedresas e que nos fan avanzar colectivamente».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
1 votos
Comentarios

Los Cidade de Pontevedra premian el talento