Una campaña promocional pone cara a los vendedores del mercado

La Voz PONTEVEDRA / LA VOZ

PONTEVEDRA CIUDAD

Ramón Leiro

El Concello de Pontevedra impulsa la iniciativa, cuya imagen son los rostros de las placeras

01 dic 2019 . Actualizado a las 05:00 h.

El Concello de Pontevedra lanzó ayer la campaña promocional Eu son o Mercado, que se sirve de los rostros de 62 vendedores de la plaza de abastos para «humanizar as relacións comerciais, poñer en valor o trato directo entre os vendedores e os clientes, revalorizar a calidade dos nosos produtos e materias primas e dar visibilidade, fóra do seu lugar de traballo, aos traballadores e traballadoras que cada día fan posible a existencia dun espazo tan valioso como a Praza de Abastos». Así describió la concejala de Promoción Económica, Gloria Blanco (PSOE), los objetivos que persigue la iniciativa.

La imágenes de los vendedores -tomadas por el estudio pontevedrés Merchy Gómez Fotografía- se han editado en carteles de gran fomato que serán instalados diversas en calles y plazas del centro histórico.

Blanco explicó que el proyecto busca «facer unha pequena homenaxe a estas incansables traballadoras e traballadores, ao tempo que enfatiza esas cualidades que, por desgraza, tanto se están a perder nas relacións comerciais e que elas e eles ben representan: a confianza e a cercanía no trato».

La concejala socialista confía en que, si bien «algúns dos vendedores levan tantos anos xa o oficio que non se pode dicir que sexan descoñecidos», esta campaña «servirá para poñer nome e cara por un tempo a varias placeiras e placeiros anónimos» del mercado pontevedrés.

Los carteles permanecerán colgados hasta el 31 de enero en la calle Real, Praza de Curros Enríquez, Fernández Villaverde, Manuel Quiroga, César Boente y Praza de Méndez Núñez.