Pedaladas pide a Lores que deje el populismo al hablar de las bicicletas

El colectivo insta al Concello a publicar «dunha vez» la ordenanza de Mobilidade Sustentable de Pontevedra


Pontevedra / La Voz

Pedaladas salió al paso de las declaraciones del alcalde de Pontevedra, Miguel Anxo Fernández Lores, a la hora de justificar la implantación de la zona 10 en parte de la ciudad. Concretamente, este colectivo le reprochó al regidor su aseveración de que en Pontevedra «meten máis medo as bicis e os patinetes que os coches». Pedaladas «considera que ao alcalde estalle a afectar o cambio climático, quentóuselle a cabeza e a boca». Señalaron que los datos de la Policía Local reflejan que en el 2016 hubo 113 heridos, 18 de carácter grave, doce de ellos peaontes y ninguno por atropello de bicicleta. «Ao alcalde ou selle quentou a boca ou está a facer populismo coa medida de reducir a dez kilómetros hora a zona de prioridade peonil usando aos ciclistas como escusa». Esta asociación añadió que la bici es un vehículo sin motor, con una masa de siete a quince kilos y que «difícilmente pode facer danos de gravidade a un ser humano». Añade que en el anuario de la DGT para los años 2015 al 2018 se precisa que las bicicletas mataron a cero peatones en toda España, por lo que dejar entrever que las bicis son peligrosas es para Pedaladas «unha irresponsabilidade e unha mentira», algo «impropio dun alcalde porque crispa a unha parte da cidadanía de Pontevedra contra os cidadáns que decidimos aparcar o coche e usar unha bicicleta por motivos de saúde, ecoloxía e ocio».

Por su parte, esta asociación ve con buenos ojos la implantación de la «zona 10» en Pontevedra, como reflejo de una tendencia en toda España. A lo que este colectivo se oponía era a la propuesta, en su momento, de que en la ciudad del Lérez se limitase la velocidad a los cinco kilómetros para todo tipo de vehículos en la zona de prioridad, lo que habría erradicado las bicis de esos ámbitos. Para Pedaladas, el límite a 10 «é unha medida de sentido común e mellora a seguridade viaria de todos, incluidos os ciclistas».

Asimismo, este colectivo realizó una serie de recomendaciones al Concello. Por un lado le pide al equipo de gobierno «deixar de facer populismo coa bicicleta e de culpabilizar á bici así como aos seus usuarios para xustificar medidas que afectan a todos, ciclistas e conductores». Animan al Concello a implantar la Policía Local en bici «para educar tanto a condutores como a ciclistas nunha correcta convivencia» e instó al Concello «a publicar dunha vez a ordenanza de Mobilidade Sustentable de Pontevedra, xa que esta medida de redución a 10 kilómetros por hora é claramente insuficiente».

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