Denuncian a una empresa por la falta de seguridad al trasladar gente en silla de ruedas


Pontevedra / La voz

La Policía Local de Pontevedra denunció a una empresa de transporte colectivo de viajeros por trasladar a personas en silla de ruedas «sen dispoñer dos elementos de seguridade obrigatorios para evitar que os mesmos sufran lesións en caso de accidentes». Desde el Concello precisaron que, «do mesmo xeito que todos os ocupantes deben de levar posto o cinto de seguridade, aqueles que pola súa mobilidade non poidan ocupar un asento e se vexan obrigados a circular coa súa cadeira de rodas, a normativa esixe que os vehículos, normalmente autobuses, dispoñan de elementos de suxeición».

Es obligatorio, por tanto, que cada espacio para la silla de ruedas esté equipado con un sistema de retención que la inmovilice, de tal moco que la propia silla y su usuario permanezcan siempre mirando hacia la parte delantera del vehículo. Además, el dispositivo de seguridad tienen que disponer de, «polo menos, dous puntos de ancoraxe e un dispositivo de retención da pelves -cinto abdominal- deseñado e fabricado con compoñentes cuxo comportamento sexa similar ao dos cintos de seguridade conformes ao regulamento europeo», remarcaron las autoridades municipales.

Periódicamente, tanto la Policía Local de Pontevedra como la Guardia Civil de Tráfico realizan inspecciones en el transporte colectivo de personas para verificar que cumplen con todos los requisitos en materia de seguridad.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
1 votos
Comentarios

Denuncian a una empresa por la falta de seguridad al trasladar gente en silla de ruedas