Lores: «Acabaron os tempos do máis e chegan os tempos do mellor»

Ante un abarrotado Teatro Principal, el nacionalista renueva su idilio con Pontevedra


Pontevedra / la voz

En la sesión de investidura de ayer no hubo desmayos -como hace cuatro años cuando una policía local no aguantó el calor- pero sí sofoco: el que vivió la presidenta de la mesa de edad, Pilar Comesaña (BNG), al contar los votos que proclamaban por sexta vez a Miguel Anxo Fernández Lores como alcalde de Pontevedra. Nueve en contra, dos en blanco, catorce a favor. ¿Catorce? ¿No tendrían que ser quince, 11 del BNG y 4 del PSOE? Ella misma cayó en la cuenta de que, por error, había votado en blanco, uniendo su involuntaria abstención a la del representante de Ciudadanos, Goyo Revenga.

Eran las 12.48 horas cuando Comesaña hizo entrega a Lores del bastón de alcalde, acompañado de su disculpa por el error, que quedó en una simple anécdota.

Lores inició su discurso ya como alcalde lanzando un primer guiño a la oposición: «Con todos e todas vou contar, agardo poder contar». Aludió a los cambios vertiginosos que experimentan todos los ámbitos de la vida, y destacó la necesidad de adaptarse, de no quedarse atrás. Destacó que la primero que habrá que adaptar es la maquinaria administrativa, «tradicionalmente garantista, lenta, burocrática e nada propensa ás innovacións». Su adaptación a los tiempos actuales será, afirmó, «unha das prioridades deste mandato».

Fiel a su lema de campaña O mellor está por vir, Lores advirtió, a modo de declaración de intenciones, que «acabáronse os tempos do máis e chegan os tempos do mellor, pasaron os tempos de medrar a toda costa, e estamos nos tempos da mellor calidade, das mellores solucións». Aseguró que es el momento de pasar de exigir «máis vivendas» a demandar «mellores vivendas»; que se aparque la obsesión por «medrar en poboación» para «ter poboación con mellores servizos», que se descarte lo de tener más camas hospitalarias en beneficio de «mellor atención hospitalaria»; que se pase de «máis coches» a «mellores e menos contaminantes»... Y, para los que estaban fuera manifestándose para defender la continuidad de Ence en la ría, apuntó que también es el momento de pasar «de máis e máis industria a calquer prezo, a mellor industria, menos contaminante e lonxe de zonas residenciais».

Más información en las páginas de la sección de Galicia

Domínguez y Revenga prometen una oposición dura pero responsable

Los portavoces de los dos partidos de la oposición, PP y Ciudadanos, Rafa Domínguez y Goyo Revenga, comprometieron en sus discursos que harán un marcaje a la labor del gobierno local duro y poniendo a Pontevedra por encima de cualquier otra cosa. «Fiscalizaremos desde el primer momento al gobierno, y nos tendrán de su lado en lo que sea bueno para la ciudad», anunció Domínguez. «Haré oposición constructiva pero responsable», subrayó Revenga.

Tino Fernández: «Quen queira dialogar, nos atopará dispostos»

El portavoz socialista lanzó un duro discurso contra Ence, aun sin citar en ningún momento a la empresa. «Están os que cren que todo é seu -afirmó-. Que poden usurpar o que é noso, o que é de todos, comprando vontades, sen máis respecto nin máis horizonte que seguir aumentando os seus beneficios, aínda que iso supoña unha condea para as xeracións vindeiras. Por iso, xa aviso de que, dende o máximo respecto, pero sen ceder un palmo, seguiremos a loitar porque a xustiza que non tivemos hai 60 anos, triúnfe agora. Os que queiran negociar, que non dubiden de que nos atoparán dispostos a elo. Pero os que nos queiran amedrentar, os que insultan e ameazan, que saiban que perden o tempo».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
19 votos
Comentarios

Lores: «Acabaron os tempos do máis e chegan os tempos do mellor»