BNG y PSOE se sentarán a negociar un gobierno de coalición en Pontevedra

Serxio Barral Álvarez
Serxio Barral PONTEVEDRA LA VOZ

PONTEVEDRA CIUDAD

CAPOTILLO

Lores vaticina que en breve se podrá saber si hay posibilidad de pacto o gobernará en solitario: : «Se pode ser antes do día 15, mellor»

06 jun 2019 . Actualizado a las 14:09 h.

El BNG y el PSOE iniciarán en los próximos días la negociación para tratar de alcanzar un pacto de gobierno en Pontevedra. Mientras los socialistas ya manifestaron desde la misma noche electoral su voluntad de entrar en el gobierno local,el BNG vino manteniendo hasta hoy un absoluto mutismo al respecto. Este lo rompió el alcalde en funciones y aspirante a la reelección, Miguel Anxo Fernández Lores, que dio cuenta del mandato acordado ayer por la asamblea local del BNG de iniciar formalmente las negociaciones. Es a los nacionalistas, como lista más votada, a quien corresponde llevar la iniciativa. «A asamblea acordou iniciar os contactos co partido socalista para facer un goberno de coalición sempre e cando esas negociacións signifiquen que iso vai ser mellor para os cidadñans de pontevedra. e se non é así, gobernemos en solitario», afirmó Lores.

De concretarse, sería el cuarto gobierno coaligado entre BNG y PSOE tras las experiencias del 2003, 2007 y 2011. Precisamente, ese bagaje hace que Lores vaticine que puede darse  una negociación relativamente rápida, ya sea para pactar un gobierno o para decidir si se gobierna en solitario: «Eu non son partidario de estar permanente debatindo. Xa temos uns anos de vo todos, xa fixemos gobernos de coalición e o que non imos estar es quince días debatindo para chegar a conclusión de que non. Iso se vai arreglar rápido. Nun día non, porque haberá que matizar cousas, pero eu dende logo son partidario de facelo antes do día 15 se pode ser»

Dicho esto, Lores insistió en que «se hai vontade de acordo cada un terá que ceder en parte os seus plantexamentos.Nos tampouco imos variar a nosa liña, que fixo de Pontevedra un referente. Chegamos atá a quí, e mentres non me faga modificar o modelo... cuestións puntuais si se poden modificar».