El PSOE insta a erradicar la publicidad sexista de Pontevedra

La Voz PONTEVEDRA LA VOZ

PONTEVEDRA CIUDAD

OSCAR CELA

El grupo socialista lleva a pleno una moción para exigir «que se veten as axudas a eventos e publicidades que obxectualicen o corpo das mulleres»

13 mar 2019 . Actualizado a las 15:46 h.

El grupo municipal del PSOE llevará el viernes al pleno de Pontevedra una moción en la que se insta al Concello a prohibir la publicidad sexista en los espacios públicos del municipio. Asimismo, se exige a la Administración local y a cualquier otra entidad o empresa pública «que se comprometan a non outorgar axudas públicas e patrocinios a actividades, eventos, iniciativas ou concursos deportivos nos que o corpo da muller se use como reclamo publicitario ou obxecto sexual».

Tal y como señala el portavoz del PSOE, Tino Fernández, la moción pretende «erradicar dunha vez por todas a imaxe vexatoria das mulleres».

La iniciativa será defendida en el pleno por la concejala Paloma Castro, y demanda también que el Concello se adhiera a la red de ciudades libres del tráfico de mujeres, niñas y niños destinados a la prostitución.

Asimismo, el PSOE considera prioritario que se promuevan, especialmente en la educación, «cursos sobre a deconstrución de estereotipos sexistas e sobre a detección da publicidade  discriminatoria». La moción sostiene que resulta también imprescindible «desenvolver unha campaña periódica para sensibilizar e convencer á poboación de que a prostitución é igual a violencia de xénero e explotación sexual das mulleres, visibilizando ao eufemisticamente denominado ‘cliente’, sempre no anonimato e xustificado socialmente».