Tino Fernández especula con una posible resolución contraria a la prórroga de Ence

La Voz PONTEVEDRA / LA VOZ

PONTEVEDRA CIUDAD

06 mar 2019 . Actualizado a las 20:14 h.

El PSOE de Pontevedra sorprendió ayer al especular, sin aportar más datos, con que «en breve podería existir unha resolución favorable a demanda do Concello de Pontevedra contra a prórroga concedida polo Goberno de Mariano Rajoy a Ence».

A través de un comunicado de prensa, los socialistas aseguran que «podería ser unha mi boa noticia para a capital ao recoñecer que a prórroga de 70 anos concedida polo Goberno en funcións de Rajoy non se axustaba a dereito». El escrito incluso alude a que el candidato del PSOE a la alcaldía de Pontevedra, Tino Fernández, «mostrou a súa satisfacción ante esta posibilidade».

Hay que recordar que tras la moción de censura que llevó al PSOE a la presidencia del Gobierno, el alcalde de Pontevedra, Miguel Anxo Fernández Lores (BNG), envió una carta al nuevo titular del Ejecutivo, Pedro Sánchez, instándole a «allanarse» del procedimiento judicial. Ello equivaldría a que el Estado asumiría que la resolución original (la prórroga concedida por un Gobierno en funciones del PP) sería nula.