Los socialistas llevan al pleno municipal la situación del barrio de Fontesanta


Pontevedra / La voz

«Xardíns abandonados con herbas de mais dun metro de altura. Vehículos que utilizan as rúas para aparcar de forma descontrolada chegando a impedir, incluso, o acceso de ambulancias, nun barrio con varias persoas dependentes. Muros que ameazan con derrubarse e nos que a única actuación do concello é colocar unha cinta de advertencia. Buratos polos que saen a pasear as ratas. Dous contedores de orgánicos para todo o barrio. Un contenedor de cartón e papel que non se valeira mais que cando xa bota por fora. Unhas beirarrúas que case nunca son limpadas». Está es la situación que el portavoz municipal socialista, Tino Fernández, describió del barrio de Fontesanta tras visitarlo con un grupo de vecinos.

El dirigente del PSOE anunció ayer que llevarán la situación de este entorno del casco urbano de Pontevedra al pleno municipal «como exemplo do que pasa en todos e cada un dos barrios da cidade. A ver si conseguimos que cando menos o alcalde se poña colorado».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
5 votos
Comentarios

Los socialistas llevan al pleno municipal la situación del barrio de Fontesanta