Cerca de medio millar de jóvenes tomaron parte activamente en Ponteverán 2018

Alfredo López Penide
L. Penide PONTEVEDRA / LA VOZ

PONTEVEDRA CIUDAD

17 sep 2018 . Actualizado a las 17:39 h.

A lo largo de los últimos meses, el programa Ponteverán, que promueve la concejalía de Xuventude de Pontevedra, atrajo a un total de 427 jóvenes, los cuales tomaron parte activa en veintiuna actividades. Algunas de las iniciativas que se programaron por primera desbordaron las previsiones: «Foi o caso de Terra de zombies e os cursos de robótica e holografía, que supuxeron o desembarco dos xogos de rol e das TICs máis avanzadas en Ponteverán e para as que foi preciso ampliar as prazas iniciais e mesmo duplicalas», precisaron ayer desde el gobierno local.

Junto a estas novedades, Ponteverán mantuvo alguna de sus citas clásicas, caso de los campamentos de tiempo libre, las aulas de la naturaleza o la jornada de orientación deportiva, entre otras. A este respecto, desde Xuventude reseñaron que «oito propostas cubriron a totalidade das prazas ofertadas, nalgún caso duplicouse a oferta de prazas iniciais e mesmo houbo lista de agarda».

De igual modo, asumieron que una de las actividades tuvo que ser suspendida «ao non rexistrarse un mínimo de inscricións».