El PSOE pide que se exija más repertorio a los músicos callejeros


Pontevedra / La voz

Que el Concello de Pontevedra regule la música en la calle «esixindo aos músicos a non superación dun determinado número de decibelios, unha certa variedade no seu repertorio musical e a rotación das súas actuacións». Esa es la propuesta que el grupo municipal socialista quiere llevar a un próximo pleno de la corporación.

El concejal Iván Puentes sostiene que si bien la música es «unha das máximas expresións culturais, nalgúns casos debemos ter claro que debe haber uns límites».

Se refiere el concejal socialista a la proliferación de personas que se dedican a hacer música en la calle y en concreto a aquellos casos en que la actividad, lejos de ser enriquecedora, «tórnase molesta pola interpretacións de temas con excesivo volume», por el hecho de que «os mesmos músicos se sitúan sempre nos mesmos puntos durante toda a xornada» o «pola escasa variedade do repertorio». Esta combinación provoca que «os afectados estean condenados a escoitar o mesmo e reducido repertorio durante horas e un día tras outro», de ahí que se exija una regulación municipal al respecto.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
1 votos
Comentarios

El PSOE pide que se exija más repertorio a los músicos callejeros