Jacobo Moreira se despide como concejal de Pontevedra

La Voz PONTEVEDRA / AGENCIA

PONTEVEDRA CIUDAD

17 jul 2018 . Actualizado a las 05:00 h.

Con la conclusión del pleno y siendo el punto número quince, llegó la «toma de coñecemento da renuncia efectuada por don Jacobo Moreira Ferro e a súa condición de concelleiro», introducida de la misma forma por Miguel Anxo Lores y que supone el nombramiento de Gerardo Ramón Pérez Puga como nuevo concejal de Pontevedra.

Jacobo Moreira se mostró muy agradecido por haber dejado este punto para el final del pleno y, de este modo, poder despedirse. Tras esto realizó un discurso en el que echó la mirada atrás, recordando la primera vez que se sentó como concejal. «Era o máis novo nesa época e a miña esquerda xa estaba o alcalde. As posicións quedaron fixadas dende aquel momento», comentó ante Lores. Desde aquel día pasaron once años.

«Agradecido aos veciños que me deron a oportunidade de ser concelleiro. Tamén ao Partido Popular, ao alcalde de Pontevedra, xa que aínda sen coincidir en moitas posturas, buscábamos o mellor para a cidade». Prosiguió con los reconocimientos al resto de grupos municipales, haciéndolo extensivo a los funcionarios del Concello de Pontevedra, y dejando para el final a los medios de comunicación «por ser os transmisores que posibilitan que as propostas cheguen aos veciños da cidade». Las últimas palabras como concejal fueron: «Viva Pontevedra».