«Será un pregón cheo de agradecemento e agarimo a esta cidade»

La Voz

PONTEVEDRA CIUDAD

Emilio Moldes

La periodista María Varela dará la bienvenida a las Festas da Peregrina desde el balcón de Mugartegui

22 jun 2018 . Actualizado a las 05:00 h.

El próximo 11 de agosto, víspera de la Peregrina, María Varela saldrá al balcón del Pazo de Mugartegui para pronunciar el pregón de las fiestas. El alcalde, Miguel Anxo Fernández Lores, y la concellería de Festas, Carme da Silva, destacaron ayer los méritos de esta profesional de la información local, representando en ella a quienes «sinten e están orgullosos desta cidade, aportan cousas para sexa un referente a todos os niveis».

«Por ser muller e nai, pola súa condición de xornalista comprometida, por coidar e empregar con esmero a lingua galega como o noso maior valor patrimonial, pola súa reivindicación constante da igualdade, por representar o dinamismo, a viveza e a capacidade de crer no futuro desta cidade...». Por todo esto y más, la periodista María Varela ha sido elegida por el Concello como pregonera.

María Varela es natural de Lugo, pero lleva más de veinte años viviendo en la ciudad del Lérez, donde ejerce su profesión como jefa de redacción del Diario de Pontevedra. En su presentación dijo sentirse muy honrada y afirmó que tratará de hacer un pregón «á altura desta cidade e dos pontevedreses e pontevedresas». «Aínda non sei por onde vou tirar, pero seguro que será un pregón cheo de agradecemento e de agarimo para esta cidade que me abriu as porta desde o primeiro día».