Ence sostiene que el impacto visual de sus nuevos edificios «será mínimo»

El proyecto de integración paisajística «contemplará todas as ampliacións»

.

Pontevedra / La voz

Ence salió al paso ayer de las críticas vertidas por el gobierno local de Pontevedra al proyecto para ampliar sus instalaciones con tres nuevas edificaciones: un secadero de cortezas, una planta de regasificación y otra de cogeneración de energía. Desde la empresa se subrayó que «os novos edificios e instalacións que contempla o plan de melloras da biofábrica de Ence en Pontevedra serán incorporados ás actuacións de integración paisaxística que a compañía está a levar a cabo, polo que o seu impacto visual será mínimo».

El informe que remitió el Concello a la Xunta rechazando la solicitud de modificación del proyecto Sectorial de Incidencia Supramunicipal (PSIS) alerta sobre el volumen de los tres inmuebles proyectados, dos de 30 metros de altura y el tercero, la planta de cogeneración, con una altura de 50 metros y una chimenea de 70.

Para la compañía «resulta sorprendente agora a preocupación polo impacto visual da biofábrica de Ence mostrada polo Concello de Pontevedra, dado que está a entorpecer a execución do proxecto de integración paisaxística expondo trabas administrativas que exceden do seu ámbito de competencia».

En este sentido, se recuerda que «Ence puxo en marcha unha iniciativa pioneira na industria española para integrar na paisaxe a súa biofábrica de Lourizán, para o que convocou un concurso internacional de arquitectura que contou coa participación de 102 proxectos». La empresa ya acometió la primera fase de dicho proyecto «mediante a introdución de masas de arborado que rodean á biofábrica na súa fronte á ría, ademais de reforzar as zonas axardinadas da parcela xa existentes, que van crecendo a bo ritmo e en poucos anos formarán unha importante barreira vexetal que contribuirá a integrar visualmente a biofábrica ao arboreto de Lourizán que ten ás súas costas».

Asimismo, se subraya que las ampliaciones previstas «non van ocupar de ningún modo terreos protexidos» y que se harán al amparo del PSIS.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
4 votos
Comentarios

Ence sostiene que el impacto visual de sus nuevos edificios «será mínimo»