Ence tilda de populistas a quienes exigen al nuevo Gobierno que anule la prórroga

La Voz PONTEVEDRA / LA VOZ

PONTEVEDRA CIUDAD

06 jun 2018 . Actualizado a las 05:00 h.

El mismo día en que se aprobó la moción de censura a Mariano Rajoy, Marea Pontevedra ya ponía deberes al nuevo Gobierno: anular la prórroga concedida a Ence. El pasado lunes, fue el gobierno local de Pontevedra (BNG), el que remitió una carta al nuevo presidente, Pedro Sánchez, con la misma demanda o, cuando menos, «colaboración política» para «liberar a la ría y a la ciudad de ese monstruo contaminante». El mismo día, la APDR instaba al Ejecutivo a «executar o que prometeron, facer todo o posible por derogar a concesión».

Ayer fue el turno de Ence, que calificó de «populista» la carta remitida por el alcalde a Pedro Sánchez y, por extensión, todas esas declaraciones instando a revisar una prórroga que fue aprobada «someténdose escrupulosamente aos prazos e procedementos que establece a Lei».

Desde la empresa se subrayó que «o comportamento ambiental da biofábrica de Ence en Pontevedra é excelente e intachable, como proban todos os seus parámetros e indicadores ambientais, que cumpren rigorosamente e melloran a esixente normativa europea e española. Por iso, ante as recentes declaracións e peticións do alcalde de Pontevedra, a compañía quere deixar constancia de que a actividade da súa biofábrica non contamina nin perxudica en absoluto a calidade das augas de Ría».

Ence atribuye la contaminación de la ría a las «augas fecais de Pontevedra e a súa comarca» y se recuerda que frente a la actitud del Concello, «que non fixo nada para cambiar esta situación», la empresa se comprometió «a achegar ata 15 millóns de euros para contribuír a solucionar este grave problema».

Por último, Ence insta al alcalde de Pontevedra a que «en lugar de pedir de forma populista que se anule a prórroga, o que ten que facer é esperar á resolución sobre os recursos que presentou e respectar os prazos legais».