«Desde que subiu, gasto cen euros máis ao mes na gasolineira»

m.?hermida PONTEVEDRA / LA VOZ

PONTEVEDRA CIUDAD

maria hermida

23 may 2018 . Actualizado a las 05:00 h.

josé Rodríguez Janeiro responde con retranca ya a la primera pregunta. Se le dice si lleva mucho tiempo dándole al volante en el taxi en Pontevedra e indica: «Pois calcula ti. Eu xa levei á casa a nais con recén nados que se converteron en chavalotes que tamén levei á casa ás tantas de madrugada... quen me ía dicir a min que aquelas cousiñas ían andar así por aí de festa, armándoma no taxi», decía ayer desde su parada de la Alameda. Luego, iba al grano e indicaba: «Levo 38 anos nisto, de autónomo e no taxi. Xa choveu...». No parece fácil descabalgar a José de su humor gallego de media mañana. Pero el entrecejo se le frunce en cuanto uno le pregunta por la subida del combustible. «¿Se notei que subiu o gasoil? Pero como non o vou notar, nótao todo o mundo e moito máis os que estamos no coche todo o día».

A José le cuesta hacer mentalmente una media de kilómetros diarios. Pero indica que la mayoría de los días pasa de 50 o incluso llega a cien. Y que lo habitual es que a fin de mes haya gastado en repostar carburante unos 400 euros. Pero la cosa ha cambiado últimamente: «

Desde que subiu gasto cen euros máis ao mes na gasolineira»,

manifestó. Cuenta luego que, por el contrario, la tarifa de los taxis lleva tres años congelada, «

porque nós queremos, porque non se pode subir, a xente non pode pagar máis

». El panorama no parece halagüeño. Menos mal que el humor de José vuelve a arreciar: «

Non hai que preocuparse, a vida non pode ser lineal, ten que ter subidas e baixadas, xa haberá un momento no que nos toque subir

». Pues eso.