En Marea reclama a Renfe el refuerzo del personal de venta de billetes en la estación

La Voz PONTEVEDRA / LA VOZ

PONTEVEDRA CIUDAD

14 may 2018 . Actualizado a las 21:06 h.

El grupo de En Marea en el Congreso llevará a la cámara baja la falta de personal que sufre la estación de tren de Pontevedra. La diputada Alexandra Fernández es la autora de una iniciativa dirigida al Ministerio de Fomento «para demandarlle que reforce canto antes o persoal adicado á venda de billetes nas taquillas da estación de Pontevedra e na de Vigo-Guixar», una problemática extensible a la de Vilagarcía.

Según En Marea, Renfe está recortando el personal que atiende este servicio. En el caso de Pontevedra, «desde o 7 de maio, só se poden adquirir billetes en taquilla no horario reducido de 15.15 a 19.30 horas, catro horas ao día cando antes estaban abertas 9 horas diarias». Para Alexandra Fernández «as razóns hai que buscalas na falla de persoal dado que Renfe non cubre as baixas e o persoal existente non pode facer fronte en solitario ao horario completo. Estes recortes están a causar importantes problemas e trastornos aos usuarios polo empeoramento do servizo de venda, ademais de colas».

Desde En marea subrayan que esta situación «está provocando o aumento de reclamacións por parte dos usuarios, ademais de sobrecarga de traballo no insuficiente persoal existente».