«A carteleira de cine comercial non está á altura da cidade, só ten peliculas palomiteiras»

m.h. PONTEVEDRA / LA VOZ

PONTEVEDRA CIUDAD

24 dic 2017 . Actualizado a las 05:00 h.

Miguel Anxo Fernández no muestra ningún ápice de sorpresa cuando uno le dice que Cincuenta sombras más oscuras fue la película que atrajo a más espectadores al cine a Pontevedra: «Vamos a ver, é un asunto totalmente coxuntural. Trátase dunha película que en España fracasou. Se triunfou en Pontevedra é porque aquí a carteleira de cine comercial non está á altura da cidade, só ten películas palomiteiras. E por iso se ve este tipo de cine. Outra cousa sería se a oferta fose outra», manifiesta. Una y otra vez insiste en que la cartelera comercial -no así la que se puede ver en sitios como el cineclub o en los festivales que se celebran- no se adapta al perfil «dunha cidade que é moi culta e na que estou seguro de que tería éxito o cine menos palomiteiro, as producións de máis calidade». Fernández pone el ejemplo de Santiago: «Alí a oferta é moito máis ampla, hai cine de palomitas, como digo eu. Pero tamén se poden ver outras cousas, que eu boto moito de menos en Pontevedra».

A Fernández, que además de crítico de cine es profesor en la facultad de Ciencias Sociais, le parece especialmente preocupante que no haya más oferta de calidad en los cines comerciales teniendo Pontevedra una facultad de Comunicación Audiovisual. «É que gañaríase un público enorme, porque ten garantido que a maioría dos alumnos, como mínimo unha vez á semana, van ir ao cine». Dijo también que la ciudad del Lérez siempre dio muestras de su interés por el séptimo arte. Y citó que tiene el cineclub decano de España, además de festivales meritorios. Por tanto, no entiende que la cartelera no sea más diversa.

Insistió en la comparativa con el resto de las urbes gallegas, e indicó: «Actualmente, de todo o que se estrea en España, en Vigo ou en Santiago pode verse máis ou menos un 80 %, co cal a porcentaxe é bastante elevada. Sen embargo, no caso de Pontevedra chega arredor do 30 %, polo que a diferenza é considerable». Indicó que hay margen para mejorar y que está seguro de que el público pontevedrés responderá con interés porque, insistió, «trátase dunha cidade á que lle interesa a cultura, está demostrado».