Doce nombres para reinventarse

carmen garcía de burgos PONTEVEDRA / LA VOZ

PONTEVEDRA CIUDAD

Noemi Parga

Los nuevos fichajes del Pontevedra ya comienzan a sentir las molestias físicas derivadas de los primeros entrenamientos de pretemporada

05 ago 2017 . Actualizado a las 05:00 h.

No es Luisito el único que advierte cada año al inicio de la pretemporada que no hay que dejarse engañar por la marcha de la fase de calentamiento. Porque para el técnico granate no es más que eso. «Eu a pretemporada só a quero para adestrar, despois o resultado dáme igual que gañemos ou perdamos. Nunca lle din importancia. Ao que lle dou importancia é a que os futbolistas vaian asimilando a cargasde traballo e o traballo táctico. Nada máis. As pretemporadas só valen para iso», reconoce. La experiencia le ha dado razón en más de una previa prometedora de arranque liguero que ha terminado en dificultades para salvar la categoría, y en también algún inicio preocupante que dio un giro de 360 grados tan pronto comenzó la temporada.

Lo que no parece cambiar verano tras verano es la necesidad de volver a empezar de cero tras dejar atrás las bajas de la plantilla anterior e incorporar las novedades de la actual. «Estou contento -confiesa el míster granate-, o que pasa é que somos moitos novos, igual que fomos hai dous anos e a temporada pasada. Aquí hai que reinventarse. Sabemos que son moitos xogadores novos, e que vai costar, pero iso xa o sabiamos de antemán. A min non me sorprende nada. É unha situación normal».

Una, además, de la que salen año tras año a base de actitud: «A min o que máis me gusta é a implicación que teñen todos os futbolistas, que xa sabían ao que viñan. Estou súper contento porque están todos adestrando súper ben». A costa, incluso, de sobreesfuerzos físicos. «Hai xogadores que están tendo problemas físicos, que é normal tamén a estas alturas de pretemporada. E agora hai que alivialos un pouco porque están moi cargados. A pretemporada é para todos. Son duras e uns equipos fannas máis duras que otros, e aquí hai futbolistas que están sufrindo pero está dentro do normal», reconoce Luisito, que aprovecha para echar abajo la falsa creencia, dice, de que sus planes de trabajo son más exigentes que los del resto de equipos de la categoría. «A nosa pretemporada é normal, e a fama que teño eu non creo que sexa certa. Eu adestro o que Roberto Valdés, Pepe Rico e máis eu temos planificado. Nós valoramos o que é mellor para o equipo, e os futbolistas tense que adaptar ás cargas de traballo e ás dinámicas de grupo», matiza el entrenador del Pontevedra.

Y no solo han amoldarse a la parte deportiva del club: «Antes de asinar futbolistas nós asinamos persoas. Hai futbolistas que son moi bos pero aquí non encaixan. O Pontevedra non se pode permitir o luxo de que veña aquí calquera futbolista. Ten que ser un moi implicado, con moita fame e ilusión. Os futboslistas aburguesados eu non os quero. Nin eu nin a presidenta nin Roberto Feáns. Témolo claro», advierte el míster granate. Reconoce Luisito que con la pasada temporada «marcharon cxogadores que a min me gustaría que se tivesen quedado pero veñen outros, e con fame e ganas de progresar». Y son precisamente esos, añade, los que «teñen un escaparate impresionante aquí en Pontevedra, e cada temporada creo que estamos a facer un Pontevedra mellor, pero hai que ir despacio».