La empresaria Conchi Pereiro pregonará las Festas da Peregrina

Elena Larriba García
Elena Larriba PONTEVEDRA / LA VOZ

PONTEVEDRA CIUDAD

emilio moldes

01 jul 2017 . Actualizado a las 21:38 h.

Concepción Pereiro Ramos representa los valores ciudadanos de compromiso activo con Pontevedra y por ello ha sido elegida por el Concello como pregonera de las Fiestas de la Peregrina 2017. Su perfil es el de una persona luchadora, participativa, crítica, colaboradora de numerosas entidades sociales, culturales, ecologistas y empresariales, y siempre muy implicada en la dinamización y desarrollo de la ciudad.

Es directiva de Aempe, empresaria del sector de las agencias de viajes, voluntaria de Vaipolorío, impulsora de la agrupación de comerciantes de la calle Rosalía de Castro e integrante de grupos de música tradicional. Conchi, como es conocida por muchos pontevedreses, nació en Melide, pero lleva toda su vida viviendo en la ciudad del Lérez, es técnica de administración y hace casi 25 años creó Viajes Circe con otras dos socias.

Agradecimiento

El alcalde, Miguel Fernández Lores, y la concelleira de Festas, Carme da Silva, presentaron ayer a la nueva pregonera, afirmando que si por algo se caracteriza esta mujer «

é porque está en todo

». «

Non son capaz de pensar en ningunha actividade que se desenvolva ao longo do ano no Concello na que non participe

», señaló Da Silva. De hecho la propuesta del gobierno local para pronunciar el pregón de este año le llegó cuando participaba en los Cantos de Taberna con el grupo Os Saljariteiros.

Las primeras palabras de Conchi Pereiro fueron para agradecer esta distinción, «que asumo con moita responsabilidade e moito orgullo», dijo. «Efectivamente, son unha metiche, non paro, gústame moito a cultura tradicional nosa, gústame pensar en Galicia, no noso pobo, me encanta vivir en Pontevedra, onde levo case toda a miña vida, e síntome moi alagada de pertencer a esta cidade tan fermosa».

A la altura

De momento no ha pensado todavía en el contenido del pregón, «

non preparei nada aínda, pero espero estar á altura

», señaló. «

A min o que me gustaría transmitir é a seguridade, a tranquilidade e a comodidade de vivir nesta cidade, a súa grande oferta cultural, gastronómica... Creo que Pontevedra é unha cidade modelo en todos os aspectos

».

El alcalde, Fernández Lores, añadió por su parte que «o que fai que nos sintamos orgullosos desta cidade, é a súa xente, os pontevedreses e pontevedresas. E cando lle pedimos a alguén que faga de pregoeiro queremos que sexa representativo dos homes e mulleres de Pontevedra nese día tan importante das Festas da Peregrina». Para Lores, Conchi Pereiro «é un exemplo pola súa capacidade de traballo, a súa iniciativa, a súa colaboración desinteresada en todos os aspectos da vida social de Pontevedra, dunha forma construtiva, creativa e positiva, intentando sumar sempre».

La presentación de la pregonera coincidió con la puesta en la calle del programa de mano de las fiestas de verano, que este año se adelantó.