En Marea pide las grabaciones del rescate del «Nuevo Marcos» para ver si fue correcto

La Voz PONTEVEDRA / LA VOZ

PONTEVEDRA CIUDAD

La formación se hace eco de las denuncias de los profesionales de emergencias

11 may 2017 . Actualizado a las 05:15 h.

En Marea reclama al Gobierno gallego que entregue las grabaciones de las transmisiones de emergencias del naufragio del Nuevo Marcos, que tuvo lugar el día 26 de abril en la ría de Pontevedra, frente a la isla de Tambo, en el que fallecieron tres de los cinco tripulantes.

En Marea señala que escuchó «as queixas dos profesionais que prestaron atención, que aseguran que o pasado 8 de maio a asemblea de traballadores do 112, xunto con catro asociación profesionais do ámbito das emerxencias, a mesa intersindical dos bombeiros e a Plataforma de Bombeiros Públicos de Galicia denunciaron que o operativo de rescate para actuar no naufraxio viuse afectado polo colapso do servizo de atención de emerxencias».

En Marea señala asimismo que «segundo denuncian estes colectivos, os medios de rescate acuáticos que estaban máis pretos do lugar, os bombeiros de Pontevedra, non foron alertados para axudar a Salvamento Marítimo e afirman tamén que o propio 112 non tiña coñecemento de que estes bombeiros contaba cos recursos para poder actuar neste tipo de accidentes marítimos». También indican que hubo un retraso en la salida del helicóptero Pesca II.