Críticas a la gestión del naufragio del «Nuevo Marcos» que la Xunta desmiente

Representantes de varios colectivos cuestionaron la actuación ante el naufragio


Pontevedra / La voz

Representantes de la Asemblea de Traballadoras e Traballadores do 112-Galiza, de la Asociación Galega de Técnicos en Emerxencias Sanitarias (ASGATE), de los Técnicos de Emerxencias Sanitarias e Xestores de Emerxencias de Galicia (TES Galicia), de la Mesa Intersindical de Bombeiros (MIB) y de la Plataforma de Bombeiros Públicos de Galicia (PBPG) criticaron ayer muy durante la gestión de emergencias en el naufragio del Nuevo Marcos, en el que fallecieron tres de los cinco tripulantes. «De novo, os medios de resposta acuática máis próximos, que poderían apoiar a Salvamento Marítimo, eran os dos bombeiros de Pontevedra, que en ningún momento foron mobilizados, xa que o organismo que os debería ter alertado, o 112, descoñecía que este parque contase con este tipo de recursos», remarcaron al respecto.

En este punto, añadieron que «o colapso que o persoal do 112 vén denunciando evidenciouse no feito de que, á hora de mobilizar outro recurso esencial para aqueles mariñeiros -o helicóptero de resgate Pesca-I-, a plataforma tecnolóxica bloqueou a chamada de alerta, retrasando arredor de dez minutos a saída dos medios aéreos».

Frente a tales críticas, desde la Xunta desmintió categóricamente «as acusacións de neglixencia por parte do comité de folga do 112 e sinalou que os protocolos de actuación funcionaron de forma correcta».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

Críticas a la gestión del naufragio del «Nuevo Marcos» que la Xunta desmiente