Los colectivos ciclistas tratan de encontrar interlocutores en Fomento y la DGT

Alfredo López Penide
L. Penide PONTEVEDRA / LA VOZ

PONTEVEDRA CIUDAD

Pedaladas se ha dirigido a la valedora do pobo, pero Milagros Otero le respondió que no tiene competencias

06 ago 2016 . Actualizado a las 05:00 h.

La asociación Pedaladas, el principal colectivo ciclista pontevedrés, está tratando de encontrar interlocutores en el Ministerio de Fomento y la Dirección General de Tráfico para que sirvan de hilo conductor de sus demandas en pro de la seguridad vial. Por lo pronto, se han dirigido a la Valedora do Pobo, Milagros Otero Parga, quien les ha expuesto que «non é competente para pedirlle ao Estado o que lle solicitamos, polo que estamos nunha vía morta», refieren en el blog de Masa Crítica.

Otero Parga les indicó su intención de remitirle el expediente con sus demandas al Defensor del Pueblo, «para que estude a nosa petición».

Mientras tanto, lamentan que «seguemos coa mesma problemática de malas infraestruturas, inseguridade ciclista e peonil e administracións pouco implicadas na mellora da mobilidade sostible». No en vano, «as peores estradas para circular con unha bicicleta na comarca de Pontevedra coinciden coas nacionais que son de titularidade estatal. Os nosos intentos por comunicarnos co ministerio morren coa distancia á que está Madrid».