Rueda respalda la planta de biomasa de Ence por su impacto laboral

El Concello, por el contrario, pone en duda que se puedan generar 750 empleos

.

Pontevedra / La Voz

Como no podía ser de otra forma, el anuncio por parte del Grupo Ence de su deseo de ubicar en Pontevedra una planta de biomasa de 40 megavatios cuya concesión obtuvo recientemente no ha dejado indiferentes a las Administraciones implicadas. Así, el vicepresidente de la Xunta, Alfonso Rueda (PP), respaldó este proyecto industrial en virtud del impacto laboral que se afirma tendrá en la comarca: «O que teñen dito agora os directivos da empresa é que si puideran consolidar, con esa nova oportunidade que teñen por esa concesión de megavatios, aínda aumentarían máis os postos de traballo. Cremos que Pontevedra non está en situación e non se pode permitir perder postos de traballo, seguir sendo a cidade con máis índice de paro das sete galegas e prescindir alegremente de empresas».

Desde la pastera manifestaron que, si durante los dos años que estiman durarían la obras se precisarían más de 300 trabajadores, una vez consolidada la planta, esta crearía 750 empleos, entre directos e indirectos. «O Concello non ten problemas en que a empresa se vaia e, polo tanto, se vaian tamén moitísimos postos de traballo, non só os diretos senón tamén os indiretos», criticó Rueda, quien dejó claro que hasta que el Ministerio de Medio Ambiente no se pronuncie, «a continuidade [da firma en Lourizán] non está garantida».

Las cifras ofrecidas por Ence fueron contestadas desde el Ayuntamiento de Pontevedra: «Aquí fálase de postos de traballo con moi pouco rigor e pouca seriedade. ¿Cantas plantas de biomasa hai funcionando no Estado español que xeneren 750 postos de traballo? Se dixeran sete postos e medio igual o críamos», subrayó la teniente de alcalde y responsable de Urbanismo, Carme da Silva (BNG).

No le sorprende, en este sentido, que la Xunta respalde la hipotética implantación de la planta de biomasa. «É lóxico. Tampouco ven con malos ollos que Ence permaneza 60 anos máis na ría». Por último, reiteró su confianza en que, pese al «especial empeño» de la Xunta y el PP por favorecer la prórroga de la concesión a Ence, «o Goberno en funcións non teña a ousadía de concedela en contra da opinión maioritaria dos pontevedreses».

Votación
1 votos
Comentarios

Rueda respalda la planta de biomasa de Ence por su impacto laboral