Lores exige por carta a Rajoy que no dé la prórroga a Ence estando en funciones

Serxio Barral Álvarez
Serxio Barral PONTEVEDRA / LA VOZ

PONTEVEDRA CIUDAD

El alcalde alerta de que hipotecar la ría sería un «erro histórico» que iría en contra de lo que piensan «a inmensa maioría dos pontevedreses»

15 dic 2015 . Actualizado a las 05:00 h.

«Pedímoslle que non outorgue a prórroga a Ence e esixímoslle que esa transcendente decisión non a adopte un goberno en funcións». Con esa contundencia, y en gallego, se dirige por carta el alcalde de Pontevedra, Miguel Anxo Fernández Lores (BNG), al presidente del Gobierno, Mariano Rajoy (PP).

La misiva fue remitida ayer y en ella Lores afirma tener la esperanza de que Rajoy «saberá escoitar a este representante do poder local democraticamente elixido».

Como «alcalde da súa cidade», traslada al presidente la «inmensa preocupación» de los pontevedreses en relación a que el Gobierno de Rajoy «poida cometer un erro histórico que hipoteque o futuro da nosa cidade e da nosa ría» concediendo la prórroga a Ence. Asimismo, recuerda que la decisión de instalar la fábrica en la ría la tomó hace 57 «o goberno de Francisco Franco, outro cidadán de orixe galega e de infausta lembranza para esta comarca».

Lores también alude en su misiva a la reciente cumbre del clima en París, recordando que tanto él como el propio Rajoy asistieron a la misma, y a la transformación que ha sufrido en los últimos años la ciudad de Pontevedra como detalles que no deben pasarse por alto a la hora de permitir a la pastera que siga en la ría. «Aínda estamos a tempo de evitalo», señala.