Ponte Caldelas acusa a la Xunta de «caciquear» con el agua del Verdugo y con Vigo

Marcos Gago Otero
Marcos Gago PONTE CALDELAS / LA VOZ

PONTE CALDELAS

Los vecinos de Ponte Caldelas se han movilizado en contra del trasvase y de la construcción de un nuevo embalse
Los vecinos de Ponte Caldelas se han movilizado en contra del trasvase y de la construcción de un nuevo embalse Concello

El alcalde Andrés Díaz insiste en que no es viable un trasvase del Verdugo

27 ago 2022 . Actualizado a las 05:00 h.

El alcalde de Ponte Caldelas, el socialista Andrés Díaz, reiteró su negativa a un trasvase del agua del Verdugo, como sí solicitó su homólogo vigués, Abel Caballero el jueves, y acusó a la Xunta de ser la responsable de los problemas del abastecimiento en el sur de la provincia de Pontevedra. «A Xunta caciquea coa auga castigando a Vigo e, por extensión, a Ponte Caldelas», aseveró Díaz. El regidor caldelano sostuvo: «Teño moi claro que se o Concello de Vigo estivese gobernado polo PP o problema da auga estaría resolto». Apuntó que con un gobierno popular en Vigo, «xa se tería feito unha inversión millonaria para mellorar a potabilizadora do Casal e tamén renovar toda a canalización de abastecemento para que non haxa fugas». Díaz sentenció: «Se queren poden, porque están facendo grandes inversións para abastecemento nos Concellos gobernados polo PP».

Díaz, en su arremetida contra el Ejecutivo de Rueda concretó: «Por todos é sabido que aos Concellos amigos da Xunta se lle arranxan máis estradas, fácenselles residencias de maiores e lévanse grandes concertos, agora ben caciquear cun ben básico e esencial como a auga paréceme unha vergonza».

El alcalde caldelano, por otra parte, expresó su rotundo rechazo a un trasvase, reclamado desde Vigo. «O río Verdugo leva moi pouca auga, a xusta para manter o caudal ecolóxico e como non chova nas vindeiras semanas o subministro pode verse comprometido nos 29 núcleos que se abastecen por traídas veciñais do rural de Ponte Caldelas». El Concello ya tuvo que aportar agua a tres lugares y en el rural se multiplican las restricciones.