Ponte Caldelas asesora a los vecinos sobre parques eólicos

El alcalde anima a los vecinos y comuneros a conocer y hacer uso de sus derechos como propietarios de terrenos


ponte caldelas / la voz

El alcalde de Ponte Caldelas, el socialista Andrés Díaz, anunció ayer que el Concello pone a disposición de los vecinos y de las comunidades de montes del municipio los servicios jurídicos del Ayuntamiento para asesorar sobre parques eólicos. La Administración local incide en que con esta medida y de forma gratuita, «os particulares e os comuneiros poderán obter un respaldo legal, información ou resolver dúbidas para poder decidir libremente o que queren facer coas súas terras».

Díaz resaltó: «É importante que poidan valorar o que máis lles convén sen estar sometidos a ningún tipo de presión de empresas, sen medos e, o máis importante, con información verídica sobre os proxectos que se queren instalar na zona e que, na actualidade, aínda se atopan en fases iniciais».

El regidor recuerda que este tipo de proyectos o futuros parques eólicos tienen un carácter supramunicipal y que, por lo tanto, se tramitan directamente en la Xunta o a nivel de la Administración estatal, «sen pasar polo Concello».

No obstante, el alcalde caldelano sostuvo: «Pola nosa parte, tendemos a man para axudar a que os nosos veciños defendan os seus intereses, por iso, dende hoxe mesmo, dende a alcaldía concertamos as citas co gabinete xurídico» municipal.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

Ponte Caldelas asesora a los vecinos sobre parques eólicos