Pleno de despedidas en el Concello de Poio

Alfredo López Penide
L. Penide POIO / LA VOZ

POIO

CONCELLO DE POIO

Tanto el alcalde Luciano Sobral como los concejales Xosé Luis Martínez Blanco y Rosa Fernández no repetirán en las próximas listas electorales

26 abr 2023 . Actualizado a las 19:02 h.

El del pasado martes, además de ser el último pleno ordinario del actual mandato en Poio, fue el último que presidió el alcalde Luciano Sobral a falta de los extraordinarios derivados de la convocatoria electoral del 28 de mayo. El del regidor nacionalista no fue el único adiós que se vivió en esta sesión plenaria, sino que también se despidieron otros dos integrantes de la corporación municipal que no concurrirán en las próximas elecciones locales, Xosé Luís Martínez Blanco (BNG), concejal de Medio Ambiente, Festexos e Persoal, y Rosa Fernández (PSOE), edila de Benestar Social e Mocidade.

Por otro lado, y en el ámbito ya propiamente político, en la sesión plenaria se aprobó una moción impulsada por todos los grupos políticos para instar a la Xunta y a la Consellería de Sanidade a que «modifiquen os criterios para facilitar a prescrición de cadeiras de rodas eléctricas para aquelas persoas que padecen parálise cerebral». Tal e como consta en el documento consensuado, se trata de una medida pensada para aquella personas que «non dispoñen da capacidade para controlar o dispositivo de maneira autónoma, para que poidan ser manexadas polas persoas que exercen os seus coidados, facilitando deste xeito a súa integración social, así como a das súas familias».

De igual modo, salió adelante por unanimidad una moción del PSOE relativa a la transferencia del parque industrial de Fragamoreira al Concello de Poio. El concejal Gregorio Agís incidió en que el Concello cuenta con el compromiso de Zona Franca para desarrollar este pòlígono. «Somos quen de conseguir que os obstáculos e as trabas que pon o PP non supoñan un impedimento para buscar solucións e impulsar proxectos históricos», añadió.

Por su parte, el PP se congratuló de que se aprobase su enmienda a esta moción para que «si existe algunha administración con interese real no polígono de Fragamoreira presente a súa proposta formalmente ante a Xunta», precisó la edila Rocío Cochón.