Poio proyecta una línea de transporte marítimo eléctrico entre Raxó y Pontevedra

Alfredo López Penide
L. Penide POIO / LA VOZ

POIO

CONCELLO DE POIO

La concejala de Turismo de Poio, Silvia Díaz, consensuó con el sector la elaboración del Plan de Sostibilidade Turística en Destinos

02 mar 2023 . Actualizado a las 07:53 h.

En el transcurso de una reunión celebrada en el Casal de Ferreirós, la concejala de Turismo de Poio, Silvia Díaz, consensuó con el sector la elaboración del Plan de Sostibilidade Turística en Destinos. «Trátase dun documento de gran importancia, toda vez que permite acceder á consecución de fondos europeos Next Generation», destacaron desde el gobierno local.

De este modo, Díaz avanzó a los asistentes las líneas estratégicas de este documento, al tiempo que se comprometió a tener en cuenta las aportaciones que se hagan por parte de los profesionales. Y todo ello teniendo en cuenta, según precisó la edil de Avante Poio, que «nesta convocatoria priorízanse destinos que conten con casco histórico e tamén o turismo azul», al tiempo que se mostró convencida de que ambos requisitos «encaixan perfectamente no noso destino turístico».

En este punto, hizo alusión a Combarro, así como reseñó que «tamén cumpre cos parámetros relacionados co turismo azul, que é aquel que ten como punto de referencia o mar para o seu desenvolvemento, ao tempo que conta como eixes principais coa sostibilidade, a accesibilidade e a calidade de servizos».

Se pedirán dos millones

Poio tiene previsto solicitar unos dos millones de euros a través de las dos líneas que integran esta convocatoria y que, entre otras actuaciones, permitirían habilitar una línea de transporte marítimo, mediante embarcaciones eléctricas, entre Raxó e Pontevedra, con escala en Covelo, Combarro, Campelo y Tambo. «Estamos a falar dunha proposta innovadora na bisbarra, que aposta pola eficiencia enerxética e que suporía establecer unha alternativa de transporte a maiores do tráfico rodado (...). Non só suporía un recurso turístico importante, senón que tamén está pensado para o uso habitual da nosa veciñanza», precisó la concejala de Turismo.

En todo caso, Silvia Díaz subrayó la necesidad de que el documento sea «o máis consensuado e participativo posible». Para lograr este objetivo, desde su área se ha diseñado un encuesta a través de la que «queremos coñecer a súa percepción sobre o noso destino e incluír as súas suxestións e propostas no Plan de Sostibilidade Turística en Destinos».