Los Estrellas Michelin apoyan el Plan de Sostenibilidad Turística en Destinos de Poio

Alfredo López Penide
López Penide POIO / LA VOZ

POIO

Ramón Leiro

Se trata de una «ferramenta» para potenciar el municipio como destino turístico y permite optar a los Next Generation

14 may 2022 . Actualizado a las 05:00 h.

La colaboración público-privada ha fructificado en el Plan de Sostibilidade Turística en Destinos de Poio, que fue impulsado por las concejalías de Turismo y de Promoción Económica en coordinación con el sector. Los dos Estrella Michelin del municipio, Pepe Solla y Xosé Cannas, se han implicado en una «ferramenta que busca potenciar a Poio como destino turístico, cunha imaxe de marca propia e utilizando como fío condutor a enogastronomía».

«O feito de contar co apoio e a axuda dos dous Estrella Michelín engade aínda máis valor a esta iniciativa e garante que o noso destino é un referente, tamén desde o punto de vista da gastronomía e da enoloxía», precisaron los concejales Silvia Díaz y Gregorio Agís. De este modo, la enogastronomía se configura como el eje sobre el que se estructura el relato turístico uniendo mar y tierra. A fin de cuentas, tal y como remarcó Díaz, «está no noso ADN», al tiempo que definió este plan como «moi ambicioso» y «unha oportunidade única para dar a Poio o pulo que necesita para seguir consolidándose como destino turístico de referencia e como motor económico, de emprego e de riqueza. Este documento ten en conta todas as cuestións que están enraizadas coa nosa maneira de vivir».

Este documento permitirá acceder a los fondos europeos Next Generation para «impulsar actuacións en favor da modernización, a competitividade, a dixitalización e a sostibilidade dunha actividade que é un dos motores de dinamización principais do municipio». En definitiva, se podría optar a ayudas para mejorar o habilitar nuevos espacios naturales, casos de las sendas del litoral, o reforzar la señalización de puntos de interés, mientras que el sector privado dispondría de subvenciones para, por ejemplo, modernización y digitalización.