Homenaje en Poio a las mujeres que elaboraron mascarillas de tela en los momentos más duros de la pandemia

Alfredo López Penide
L. Penide POIO / LA VOZ

POIO

CONCELLO DE POIO

Son vecinas de Poio, Pontevedra y Ponte Caldelas

19 feb 2022 . Actualizado a las 05:00 h.

La Casa Rosada fue escenario estos días del homenaje que el Concello de Poio dispensó a ocho mujeres de este municipio y de otros concellos del entorno que, «grazas á súa implicación e esforzo, foron todo un exemplo de solidariedade durante os momentos máis duros da pandemia provocada polo covid-19». Ana María, Pilar, Marina, Emilia, Manoli, Ángeles, Merchi y Carmen no lo dudaron a la hora de «sumar moitas horas, durante moitos días» del confinamiento decretado durante la primavera del 2020 «para confeccionar máscaras de tea, que elaboraron de xeito altruísta».

En el transcurso de este homenaje, las concejalas de Servizos Sociais, Rosa Fernández, y la de Seguridade Cidadá, Marga Caldas, hicieron entrega de un obsequio a estas ocho mujeres de Poio, Pontevedra y Ponte Caldelas. Las edilas destacaron «a valentía, o espírito solidario e a implicación destas mulleres, que sempre serán un exemplo para todas e todos nós».

Según las estimaciones de los Servizos Sociais municipales, estas mujeres «deseñaron preto de 4.000 máscaras, que foron repartidas a domicilio coa inestimable colaboración da Agrupación de Voluntarios de Protección Civil de Poio». De este modo, de su gesto altruista, se beneficiario, especialmente, los grupos más vulnerables, como el integrado por las personas mayores.

En este punto, Marga Caldas aludió a que «naquelas semanas a situación era moi distinta á actual. Hoxe, por fortuna, a cidadanía ten acceso a máscaras homologadas, pero daquela só podían dispoñer dese material os e as profesionais do sector sanitario, como é lóxico». De hecho, aquella realidad fue la que motivó «a este grupo de mulleres solidarias a elaborar máscaras de tea para a veciñanza».