Cruce de reproches en Poio a cuenta del servicio de saneamiento en Vilariño

Alfredo López Penide
L. Penide POIO / LA VOZ

POIO

PP DE POIO

17 nov 2021 . Actualizado a las 05:00 h.

Oposición y gobierno local de Poio se cruzaron este martes una serie de reproches a cuenta del servicio de saneamiento en Vilariño, en la parroquia de San Xoán,

El portavoz del PP, Ángel Moldes, instó a que el nuevo contrato de basura, que ha sido prorrogado por quinta y última vez, ofrezca una solución «despois de 26 anos de abandono». «Temos claro que o novo contrato ten que traer unha solución definitiva para as zonas que a día de hoxe non teñen saneamento, ou auga, ou as dúas cousas, ou que teñen problemas de subministro ou avarías cada semana», añadió, al tiempo que puso en duda las estimaciones de que estos servicios cubren ya el 90 % del municipio.

Frente a tales afirmaciones, Chelo Besada, concejala de Obras, remarcó que el objetivo del gobierno es alcanzar el 100 % del municipio, así como recordó que en el 2019 se propuso para Vilariño un proyecto a Augas de Galicia por importe de cerca de dos millones: «A solicitude non foi escoitada (...). A Xunta leva máis de quince anos sen achegar a Poio nin un só euro para saneamento» cuando recauda «máis de 400.000 euros do canon da auga».