Los fondos ReacPon permitirán mejorar en Poio la movilidad en Portosanto, Saínas y A Puntada

Alfredo López Penide
L. Penide POIO / LA VOZ

POIO

CONCELLO DE POIO

09 nov 2021 . Actualizado a las 16:25 h.

El Concello de Poio acaba de recibir 753.600 euros del programa ReacPon de la Diputación de Pontevedra, partida que se destinará a la «realización dun ambicioso proxecto de mellora de mobilidade sostible na contorna de Portosanto, Saíñas e A Puntada». Desde el gobierno local precisaron que esta cantidad costeará el 80 % del presupuesto de una actuación valorada en 942.000 euros, mientras que el 20 % restante se financiará a través del Plan Concellos.

El titular de Promoción Económica, el socialista Gregorio Agís, remarcó que el programa ReacPon busca desarrollar proyectos «de enorme importancia e calado» en concellos de menos de 50.000 habitantes. De este modo, y en el caso de Poio, las obras previstas «irán encamiñadas á humanización e recuperación de diferentes espazos, nunha zona que é de vital de importancia, xa que congrega varios servizos, equipamentos e puntos de interese, como son a Casa Museo de Colón, un área recreativa ou a escola infantil de Saíñas».

Los trabajos previstos tendrán un plazo de ejecución de cuatro meses y a su término, «as rúas pasarán a contar cunha maior seguridade para peóns e a veciñanza. Pasarase a limitar a velocidade a 30 quilómetros por hora e a dotar e renovar os servizos básicos nun tramo bastante extenso», remarcó Agís. Esta actuación «vai en consonancia con outras obras que tamén estamos a impulsar no resto do concello», añadió.