Poio busca diversificar su oferta turística y abrirse a nuevos mercados

El sector aguarda que el Xacobeo 2021 sirva de revulsivo de visitantes


Pontevedra / La voz

La pandemia del coronavirus y la manera en la que ha golpeado al sector turístico ha sido toda una llamada de atención para las autoridades municipales de Poio.

De este modo, uno de los principales retos que se ha marcado la Concellería de Turismo es el de «diversificar a oferta turística, para abrirnos a máis sectores do mercado. En Poio hai moito que descubrir. Queremos dar máis a coñecer os atractivos naturais, os roteiros dos muíños, as sendas litorais, os miradoiros… o investimento da concellaría de Turismo deste ano e o vindeiro está encamiñado á mellora da sinalización e a información turística das rutas e sendeiros», remarcó la concejala Silvia Díaz.

De igual modo, a medio y largo plazo, se incentivará el fortalecimiento de la imagen de Poio «como concello de interese turístico». A fin de cuentas, se caracteriza por su privilegiada situación en las Rías Baixas, la oferta gastronómica con dos estrellas Michelin y un importante número de locales de hostelería de reconocido prestigio, a lo que se suman entornos como el Bosque de Secuoyas, villas marineras como Combarro o entidades culturales como el monasterio o la Casa Museo de Colón.

Es por ello que Díaz tiene claro que «reúne todos os requisitos para o turismo de experiencias, sobre todo porque somos un municipio vivo e moi dinámico, con grande riqueza en cultura tradicional, historia, patrimonio...».

Datos del verano

En el caso de Poio, y atendiendo a los datos de ocupación, la repercusión del covid-19 no fue tan acusada este verano como se esperaba. Así, el mes de agosto se cerró con un 70 % de ocupación, cinco puntos menos que el registrado el año pasado. Eso sí, el 98 % de los visitantes fueron oriundos de otros puntos del territorio nacional, de tal modo que solo el 2 % procedía de otros países.

«O sector turístico de Poio no seu conxunto foi capaz de resistir e salvar a tempada», resaltó Silvia Díaz, quien, al igual que el sector, observa con una meza de intranquilidad y esperanza el arranque del Xacobeo 2021. Subraya que «é sempre un acontecemento que atrae moitas visitas, tamén polos eventos culturais, concertos, espectáculos… que se programan». En todo caso, deja claro que «primará dende logo a situación sanitaria e a evolución da pandemia, así que estamos moi pendentes das pautas que estableza a Xunta ao respecto».

La importancia del Camiño de Santiago para Poio se explica en el hecho de que la Variante Espiritual atraviesa para del municipio, siendo una de las rutas que mayor impulso estaba cogiendo hasta que se produjo la pandemia. La incidencia del coronavirus sobre las peregrinaciones quedó patenten en el hecho de que solo dieciocho personas sellaron la compostelana este verano en la Casa Consistorial.

«Aínda así, temos que confiar en que o Ano Xacobeo sirva de revulsivo e contribúa a revitalizar o número de visitas o vindeiro ano», incidió Silvia Díaz dejando claro que «a clave ten que ser a prudencia e tomar decisións con responsabilidade». Así, reconoció que la evolución del covid-19 podría determinar, como ya ha ocurrido este verano, que se tengan que «adaptar os formatos dos festexos e os eventos culturais para conseguir tendo unha oferta lúdica que resulte atractiva, pero coa seguridade por enriba de todo».

De igual modo, la concejala de Turismo considera que «potenciar o turismo nacional e as escapadas de proximidade vai ser clave para o dinamismo do sector. Porque este ano a xente está quedándose, valora o que ten aquí en Galicia, sen viaxes a destinos estranxeiros, así que é importante darlle visibilidade ao noso».

Vive Camino

Toda la información sobre el Camino de Santiago en Vive Camino

Votación
0 votos
Comentarios

Poio busca diversificar su oferta turística y abrirse a nuevos mercados