Un coche termina, de nuevo, en la playa de Raxó y Poio reclama medidas de seguridad a Portos

Alfredo López Penide
L. Penide POIO / LA VOZ

POIO

CONCELLO DE POIO

31 jul 2020 . Actualizado a las 05:00 h.

Este jueves, y al igual que ocurrió hace unas semanas, un turismo terminó sobre la arena de la playa de Raxó después de que su conductor, supuestamente, se hubiese olvidado de accionar el freno de mano. «Afortunadamente non houbo que lamentar feridos, xa que o turismo atopábase sen ocupantes no momento do suceso», precisaron desde el Concello de Poio, al tiempo que dejaron claro que «a caída tampouco afectou aos bañistas que nese intre se atopaban na praia».

A la vista de estos incidentes, el Concello de Poio remitirá un informe, elaborado por la Policía Local, a Portos de Galicia como titular de este entorno, «no que se advirte da necesidade de tomar medidas urxentes para mellorar a seguridade viaria na contorna do peirao de Raxó». El gobierno local entiende que se ha puesto de manifiesto «a necesidade de actuar canto antes na zona para mellorar a seguridade e os servizos da contorna».

A este respecto, desde el Concello se insta al organismo autonómico a que «reactive o convenio asinado no ano 2009, a través do cal se comprometeu a rehabilitar os peiraos de Raxó e Covelo, cunha inversión de máis de 3 millóns de euros». Lamentan que hubieran transcurrido ya once años y la Administración autonómica solo haya completado menos del 20 % do estipulado.

En este punto, se incide en que se trata de «dúas zonas chave para a dinamización económica, social e turística para as parroquias de Raxó e Samieira».