Homenaje a las mujeres represaliadas por el franquismo


Poio / la voz

Rexas. Mulleres baixo o terror franquista es el título de la exposición que se inaugurará esta tarde (20.30 horas) en el Casal de Ferreirós de Poio y en la que se recupera para la memoria colectiva a aquellas mujeres que, directa o indirectamente, sufrieron la represión de la dictadura franquista.

Desde el Concello de Poio aludieron a que «A Caeira é unha referencia obrigada ao falar da represión franquista na comarca de Pontevedra, xa que, entre outros, alí producíronse os fusilamentos de Alexandre Bóveda e Vítor Casas, convertíndose deste xeito nun símbolo da memoria resistente de Galicia o 12 de novembro de 1936, grazas á fotografía que Amalia Álvarez, viúva de Bóveda, fíxolle a Cinta Rey, nai de Casas, tras os fusilamentos».

La muestra, por tanto, recoge «o protagonismo das mulleres na transmisión da memoria en oitenta fotografías», ao tempo que se destaca a figura de 172 pontevedresas «de moitas vilas que recollen os exemplos da represión infrinxida polo franquismo».

O acto de inauguración estará presentado por Raquel Rodríguez Alonso, concejala de Cultura, y está previsto que intervengan María Ortega Iñarrea, diputada provincial de Memoria Histórica, el también diputado provincial Gregorio Agís, el alcalde Luciano Sobral, y la periodista, escritora y comisaria de la exposición Montse Fajardo Perez. Esta último cerrará el acto con una charla sobre la represión que padecieron las mujeres tras el golpe de Estado de 1936.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

Homenaje a las mujeres represaliadas por el franquismo