Luciano Sobral encara su séptimo mandato: «Iniciamos un novo tempo»

Alfredo López Penide
López Penide POIO / LA VOZ

POIO

López Penide

El PP, el más votado, defiende que la suya es la hoja de ruta de la mayoría de vecinos

16 jun 2019 . Actualizado a las 11:08 h.

El alcalde más veterano de la comarca de Pontevedra, el nacionalista Luciano Sobral inició ayer su séptimo mandato. Y lo hizo estrenando un tripartito convencido de que «iniciamos un novo tempo» que permitirá que Poio «siga sendo un referente na nosa comarca».

Sobral dejó claro que los concejales «vamos a dalo todo polo noso pobo. Estou convencido de que tanto á bancada da oposición como á do goberno hai algo que nos une, hai algo que nos move, que é o ben do noso concello, o ben dos nosos veciños».

El regidor nacionalista destacó que el acuerdo de gobierno con PSOE y Avante Poio es positivo. «Foi unha negociación intensa, pero, ao mesmo tempo, frutífera», reconoció remarcando que lo que primó en estas negociaciones fue alcanzar «un proxecto único, a un proxecto de goberno que nos unira».

Chelo Besada defendió que el PSOE reeditó su pacto con el BNG porque «así o entenderon os veciños (...). O día 26 de maio déronnos a tres forzas de esquerdas, que estamos aquí representadas, como un 10 %, uns mil votos máis e fomos capaces de chegar a un consenso para impulsar un novo goberno». Transparencia, renovación y entusiasmo fueron tres de las claves citadas por la concejala socialista.

Por su parte, Silvia Díaz, concejala de Avante Poio, se mostró dispuesta a ser «o motor do cambio que mellore o funcionamento deste concello», una apuesta articulada sobre los principios de tolerancia, justicia, educación e integridad. «Vamos a centrar os nosos esforzos en que nesta nova etapa teñamos un goberno, pero tamén unha oposición construtiva, que traballemos ao servizo das persoas» buscando «o beneficio colectivo» de la ciudadanía.

La intervención del líder de la oposición, Ángel Moldes (PP), se podría dividir en dos partes. Una primera, de consenso, de reconocimiento de que «dende perspectivas distintas a todos nos une a palabra Poio e todo o que elo significa. Todo o noso respecto a este novo tripartito». Y una segunda, de colocar a cada cual en su rol. Tras remarcar que fueron la lista más votada, entiende que su hoja de ruta es el deseo de una amplia mayoría de vecinos, «que votaron rexeneración, cambio».