¿Puede ser saludable la comida rápida?

POIO

Santi M. Amil

El SEK-Atlántico, A Xunqueira I y II, y el CPI Domingo Fontán, en Galiciencia

23 abr 2019 . Actualizado a las 12:38 h.

La catorce edición de la considerada como la mayor feria científica de Galicia, Galiciencia, registró este año un récord absoluto de proyectos, entre hay una amplia representación de centros educativos de la comarca de Pontevedra. Así, el SEK-Atlántico, de Poio, acude con dos iniciativas: una centrada en la búsqueda de «un axente natural para poder controlar a invasión de avespa velutina (...). O controlador natural testado polos alumnos é un fungo, o Cordyceps militaris, que podería inocularse nos niños das avespas e alimentarse das quitinas das súas larvas», mientras que la segunda responde a la pregunta de si se puede hacer comida rápida saludable. «Trátase dunha cadea de restaurantes de comida rápida saudable, orgánica e personalizada para cada cliente», refieren al respecto. 

Por su parte, A Xunqueira I de Pontevedra concurre con un proyecto que apuesta por «unha certa autosustentabilidade alimenticia, xuntando tradicións rurais e urbanas cos avances tecnolóxicos ao noso alcance», mientras que sus vecinos de A Xunqueira II con un estudio consistente «en saber se podemos ser axentes activos do cambio e mellorar o noso benestar». Este instituto, además, presenta un segundo proyecto sobre wereables -«nome co que se coñecen os téxtiles con algún tipo de elemento electrónico incluído»- que permitan «comunicarse a persoas con diversidade funcional». 

Ya por último, el CPI Domingo Fontán, de Portas, incide en la «cosmética caseira con ingredientes autóctonos, como cera de abella e a flor de caléndula, e outros de fácil adquisición, como o aceite de oliva».