Moraña reabre el consistorio, pero confina un módulo del Obradoiro de Emprego Xóvenes por un positivo

El alcalde José Cela permanece preventivamente en su domicilio por un contacto estrecho con un afectado


Pontevedra / La Voz

El alcalde de Moraña, el popular José Cela, acaba de anunciar que se va confinar el módulo Forestal del Obradoiro de Emprego Xóvenes, que arrancó el pasado noviembre, tras detectarse un caso positivo entre sus ocho alumnos. Esta circunstancias determinó que se aplicase,«de acordo coa normativa e co Concello de Valga -con que se comparte esta iniciativa formativa-, o procotolo sanitario correspondente».

«Aínda que temos unhas medidas moi exhaustivas fronte ao covid-19 no obradoiro e os alumnos sempre levan máscara, o certo é que tamén comparten momentos de asueto para tomar o café ou comer o bocadillo, polo que decidimos que este módulo peche durante uns días pola aparición dun caso positivo e ata que Sanidade faga as correspondentes probas», remarcó el regidor municipio. Asimismo, se mostró convencido de que «por uns días non vai pasar nada e así garantimos que, se fora o caso, se corte a transmisión do coronavirus».

El otro módulo, el de albañilería, seguiría funcionando, toda vez que, tras los correspondientes rastreos, se comprobó que no hubo contacto entre los inscritos en uno y otro taller que supusiese un riesgo sanitario. 

De igual modo, el alcalde confirmó que este mismo lunes se procedió a la reapertura de la Casa do Concello «despois de que se pechara provisionalmente, so con atención na porta previa chamada telefónica, ante a aparición dun caso positivo nun traballador municipal externo». Dejó claro que «se dan todas as condicións de seguridade para os traballadores e para a cidadanía».

Por su parte, José Cela sigue guardando un confinamiento preventivo en su domicilio por un contacto estrecho. Consciente de la evolución del coronavirus, recomendó a los vecinos que, a lo largo de las próximas semanas, solo acudan en caso de trámites urgentes e imprescindibles, «xa que convén reducir a nosa interacción social para cortar a forte transmisión existente na actualidade».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

Moraña reabre el consistorio, pero confina un módulo del Obradoiro de Emprego Xóvenes por un positivo