De confirmarse, la Princesa de Asturias seguiría los pasos de su padre, Felipe VI, que fue nombrado hijo adoptivo en 1986
08 nov 2024 . Actualizado a las 21:38 h.Al igual que lo es su padre, el Rey Felipe VI, desde 1986, el PP de Marín quiere que Leonor de Borbón y Ortiz sea nombrada hija adoptiva de este concello pontevedrés. Por lo pronto, la alcaldesa María Ramallo ha formalizado esta propuesta recordando que «a Princesa de Asturias está continuando a súa formación castrense na nosa vila, na Escola Naval Militar, na que ingresou o pasado 30 de agosto para incorporarse ao curso 2024-2025 e onde estará residindo ata o último mes do ano, para despois embarcarse no cruceiro de instrucción Juan Sebastián Elcano, ata o 16 de xullo».
De este modo, la comisión informativa ya ha dictaminado favorablemente sobre esta propuesta, por lo que la misma será llevada al pleno de la corporación municipal del 14 de noviembre, para su debate, votación y, presumiblemente, aprobación inicial. Posteriormente, se habilitará un período de exposición pública antes de su aprobación definitiva.
En este sentido, desde el gobierno local incidieron en que «a ubicación da Escola Naval Militar en Marín fortaleceu enormemente os lazos entre o municipio e a Coroa española, xa que é só aquí onde a futura monarca, tal e como aconteceu co seu pai e actual rei, a Súa Maxestade Felipe VI, pode formarse na Armada, tras pasar por Zaragoza e antes de ingresar na Academia Xeral de Aire, ubicada en Murcia». Es por ello que con el inicio del procedimiento para el nombramiento de hija adoptiva, «desde a Alcaldía preténdese dar continuidade a unha distinción que xa se lle otorgou ao actual rei do Estado e que serve como reflexo das boas relacións entre a Casa Real e a vila de Marín».