Aarón Franco, candidato a la alcaldía por Marea Marín

Marcos Gago Otero
marcos gago MARÍN / LA VOZ

MARÍN

MAREA


La formación política presenta a Estrella Pallín y Cholo Costa como segundo y tercero de la lista electoral

08 feb 2019 . Actualizado a las 19:29 h.

Aarón Franco Outón es el candidato a la alcaldía por Marea Marín. El actual concejal del grupo municipal toma el relevo de esta forma a la anterior candidata, Sandra Pesqueira. Franco presentó también una lista renovada, donde tienen cabida vecinos afiliados a Podemos y otros vinculados a Mar-In, entre otros.

El primer tramo de la candidatura se conforma de esta manera: Aarón Franco Outón (candidato a la alcaldía), Estrella Pallín Tato (número dos), Cholo Costa (tres), Francis Ignacio Quinteiro (cuatro), Antonio Miguel Suárez Briones (quinto), Fina Pidre Ferradás (sexta), Juan Carlos Rosendo Fernández (séptima) y Lorena Peón Silva (octava). De todos ellos, aparte de Aarón Franco, el único con experiencia previa como concejal es Suárez Briones, que formó parte durante dos mandatos del grupo municipal del BNG y después de Mar-In en la década de 1990 y del 2000.

Desde Marea Marín señalan que, visto su trabajo realizado en los últimos años, esta formación política aspira a ser «alternativa cuantitativa e cualitativa ao Partido Popular e á súa alcaldesa María Ramallo». Se proponen conseguir que Marín deje el «profundo proceso de parálise» en que se encuentra, y por esta razón sostienen que «non abonda con xestionar o día a día». Esas metas, según Marea Marín, «pasan polo reordenamento urbano da vila para acadar mellores e definitivas solucións a problemas esenciais». Proponen abordar el problema del aparcamiento, el auditorio, la creación de espacios para la juventud, la promoción de vivienda pública protegida, fomentar la creación de un comercio local dinámico y una agenda cultural.

En su presentación como candidato, Aarón Franco manifiesta: «Esta candidatura escríbese en plural, en plural de equipo, en plural de cooperación e en plural por ser algo aberto á cidadanía. Temos un único obxectivo que é Marín. Poñemos a Marína por diante de todo e todos, porque cremos que estamos diante dun momento de emerxencia para a nosa vila». Aseguró que hay que poner fin a una situación de «descenso aos infernos» en la que entienden que está este municipio, buscando un «proxecto axeitado que intentaremos levar adiante en plena cooperación cos veciños». La número dos, Estrella Pallín, explicó su entrada en la política municipal de esta forma: «Despois de pasar 29 anos vivindo nesta vila e de ver marchar á maioría das miñas amizades en busca dun traballo e unha vida que aquí non poden ter, decidín que chegou o momento de intentar devolverlle a vida a esta vila e de recuperar todos os servizos que fomos perdendo ao longo dos anos». En este mismo sentido se expresó Suárez Briones: «O motivo polo que me presento na lista de Marea Marín é para intentar mudar a realidade da vila no que dende hai anos vivo. Hai que ter en conta que é dende a política onde podemos mudar a forma de facer as cousas, o traballo diario, o contacto cos veciños é fundamental, e que se sintan partícipes co proxecto».