Cuntis tramita medio centenar de denuncias por saltarse las restricciones

Alfredo López Penide
López Penide CUNTIS / LA VOZ

CUNTIS

CONCELLO DE CUNTIS

El alcalde, tras estimar que la cifra definitiva se incrementará considerablemente con las multas incoadas este fin de semana, anunció el incremento de los controles policiales

09 feb 2021 . Actualizado a las 15:19 h.

Hasta 49 denuncias está tramitando el Concello de Cuntis por incumplimientos de las restricciones vigentes frente al coronavirus. Esta cifra, según añadieron desde el gobierno local, previsiblemente «verase claramente ampliada, xa que nos próximos días iniciarase a tramitación daquelas sancións impostas durante a pasada fin de semana que, sen trascender o número concreto, o alcalde xa anticipou que era un número moi elevado».

En este sentido, se recordó que fue la propia autoridad municipal la que solicitó un incremento de los controles preventivos al haberse detectado importantes incumplimientos de las normas en vigor, principalmente de aquellas que impiden la movilidad entre concellos. De este modo, «os dispositivos realizados pola Policía Local e Garda Civil baixo a coordinación da Subdelegación do Goberno deron os seus froitos posto que se notificou un número moi elevado de denuncias, principalmente por saltarse o peche perimetral», añadieron al respecto.

De este modo, tanto se denunció a personas de fuera del municipio que se encontraban sin causa justificada en Cuntis, como vecinos de esta localidad que se desplazaron a otros concellos limítrofes por motivos considerados no esenciales.

A la vista de estos hechos, el alcalde Manuel Campos lamentó que, a pesar de las restricciones, «no día de hoxe hai que falar dunha nova subida de casos activos por coronavirus en Cuntis», después de que el Sergas hubiera cuantificado en veintiocho las personas contagiadas. Es por ello que, «lonxe de relaxarnos temos que extremar as precaucións e por iso imos intensificar aínda máis os controis de seguridade durante estes días e durante a próxima fin de semana (...). Non podemos permitir que o comportamento pouco responsable dunha minoría poña en risco a saúde da maioría da poboación que se sacrifica e cumpre as normas, por iso imos ser moi estritos», remarcó el regidor municipal.