Bueu reclama presencia de la Guardia Civil para «evitar os movementos masivos da poboación doutros concellos»

Alfredo López Penide
López Penide BUEU / PONTEVEDRA

BUEU

Controles policiales en el acceso a Pontevedra por la avenida de Lugo
Controles policiales en el acceso a Pontevedra por la avenida de Lugo Capotillo

El alcalde Félix Juncal reconoce que están «preocupados e intranquilos por como nos poden afectar estes peches dos lugares que nos rodean»

06 nov 2020 . Actualizado a las 12:32 h.

Félix Juncal, alcalde de Bueu, reconoció esta mañana la preocupación existente en su municipio ante el riesgo de que vecinos de concellos limítrofes decidan trasladarse al suyo tras la entrada en vigor de los cierres perimetrales decretados por la Xunta. Es por ello que ha remitido una carta a la subdelegada del Gobierno, Maica Larriba, para que la Guardia Civil «incremente e reforce os controis nos accesos a Bueu, a fin de evitar os movementos masivos da poboación doutros concellos e previr a expansión do covid-19».

El regidor recuerda que, en la actualidad, Bueu carece de puesto del instituto armado, por lo que insta a la colaboración entre Administraciones -«é máis necesaria ca nunca», afirma-. Asimismo, reconoce que en el seno del gobierno local «estamos preocupados e intranquilos por como nos poden afectar estes peches dos lugares que nos rodean, en especial Cangas e Marín, que son dous lugares cuxa poboación se relaciona moito coa nosa vila».

En todo caso, deja claro que su demanda de refuerzos policiales solo busca contribuir a la lucha contra el coronavirus. A este respecto, remarcó que «o peche perimetral de moitos concellos que se atopan en alerta vermella (...) implica que a cidadanía non pode nin entrar nin saír deles», una situación que, por el momento, no afecta a Bueu, «dado que non está en alerta».