Tres editoriales de Pontevedra reciben 15.000 euros para publicar seis títulos
PONTEVEDRA
Estas ayudas «apoian o traballo de editoriais e profesionais que apostan pola diversidade cultural e por unha oferta editorial de calidade», destacó Abel Losada
07 sep 2026 . Actualizado a las 12:11 h.El subdelegado del Gobierno en Pontevedra, Abel Losada, destacó el apoyo del Ministerio de Cultura al sector editorial de la provincia tras conocerse las ayudas estatales a la edición de libros del 2026. La resolución de esta convocatoria concede 15.000 euros a seis obras promovidas por tres iniciativas editoriales de las localidades de Pontevedra, Vigo e Bueu.
Desde la Subdelegación del Gobierno reseñaron que Kalandraka Editora se beneficiará con 10.000 euros con los que tendrá ocasión de publicar cuatro libros, que reciben 2.500 euros cada uno de ellos: Cuaderno de ruidos, El cuento de Don Quijote, El día en que Úrsula Mon se convirtió en oso e Y dijo la huerta.
En Vigo, Creotz Ediciones recibe 2.500 euros para editar El gran viaje, mientras que Daniel Chapela Durán, editor de Bueu, obtienen otros 2.500 euros para la publicación de la obra titulada Follas de herba.
«Estas axudas permiten que seis novos títulos promovidos desde a nosa provincia poidan chegar ás librarías e ás persoas lectoras, ao tempo que apoian o traballo de editoriais e profesionais que apostan pola diversidade cultural e por unha oferta editorial de calidade», destacó Abel Losada. De igual modo, puso en valor la capacidad del sector editorial para desarrollar proyectos diversos: «Falamos dunha actividade cultural, pero tamén económica, que crea emprego, activa unha importante cadea de profesionais e contribúe a proxectar a creatividade da provincia dentro e fóra de Galicia», concluyó.
Vuelta al cole
El anuncio de estas ayudas se produce días después de que Kalandraka realizase una serie de recomendaciones literarias de cara a la vuelta al cole. Así, se citan títulos como Xogo de letras, de Antonio Rubio y Óscar Villán, O día das apertas, entre otras obras de Frédéric Stehr, Ratos na escola, de Oli y Natalia Colombo, o A árbore da escola, de Antonio Sandoval y Emilio Urberuaga, entre otras obras.