Iván Puentes: «Negociaremos co BNG co obxectivo de evolucionar o modelo»

Serxio Barral Álvarez
Serxio Barral PONTEVEDRA / LA VOZ

PONTEVEDRA

Los cinco integrantes del nuevo grupo municipal del PSOE de Pontevedra: Manuel Fariña, Yoya Blanco, Iván Puentes, Marcos Rey y Paloma Castro
Los cinco integrantes del nuevo grupo municipal del PSOE de Pontevedra: Manuel Fariña, Yoya Blanco, Iván Puentes, Marcos Rey y Paloma Castro PSOE DE PONTEVEDRA

El PSOE advierte a Fernández Lores de la necesidad de llegar a un acuerdo: «Non ten capacidade de chegar á alcaldía por si mesmo»

30 may 2023 . Actualizado a las 10:51 h.

Los pontevedreses decidieron el domingo que la relación de fuerzas entre el BNG y el PSOE se estreche, pasando de 11 y 4 concejales, respectivamente, a 9 y 5. Se estrecha el margen, y los socialistas lo harán valer en la negociación que establecerán con los nacionalistas. El líder del PSOE, Iván Puentes, lo dejó claro este lunes, al tiempo que advirtió de que un acuerdo entre ambos es la única vía para que Miguel Anxo Fernández Lores (BNG) alcance la alcaldía. «O BNG nin é a lista mais votada nin ten capacidade de chegar á alcaldía por si mesmo. Temos quince días por diante para sentarnos e decidir qué formula colaboración podemos ter para que se faga realidade que entendo que todo o mundo presupón que pode ser colaboración nos próximos catro anos».

Dicho esto, Puentes sentó ante los medios —de momento no ha habido contactos entre ambas fuerzas políticas ni hubo reacciones desde el BNG— las bases de esa negociación. Y no se lo va a poner fácil: «Iniciamos un tempo novo, con equilibrios totalmente diferentes. O PSOE vai ser unha forza moito máis decisiva, con moito máis peso e moita máis capacidade de decisión durante os próximos catro anos».

¿Qué significa eso? Pues que harán valer el peso de sus cinco concejales para defender sus propuestas. «O pacto de goberno, de habelo, terá que ser a suma de ambas visións da cidade, non dunha sola —señaló—.Non nos presentamos a estas eleccións coa vocación de ocupar simplemente un sillón do goberno municipal. O noso obxectivo é evolucionar este modelo de cidade, empezar unha Pontevedra nova, a Pontevedra que ven. Esa vai ser a nosa folla de ruta: intentar facer realidade o que prometemos, o que dixemos e o que defendemos na campaña electoral».

Y es que Iván Puentes sostiene que los pontevedreses dieron con su voto «o aval a esa Pontevedra que, a diferenza do BNG e do PP, nós propuxemos en campaña electoral. Unha Pontevedra que ten que manter o seu modelo, a súa esencia, unha cidade amable e confortable, pero que ten que evolucionar e ten que empezar a traballar noutras liñas como o emprego, a vivenda…».