Fernández Lores: «As miñas netas sorpréndense de ver tantas fotos do avó pola rúa nestes días»

Serxio Barral Álvarez
Serxio barral PONTEVEDRA / LA VOZ

PONTEVEDRA

El candidato del BNG, Miguel Anxo Fernández Lores durante la entrevista en Radio Voz
El candidato del BNG, Miguel Anxo Fernández Lores durante la entrevista en Radio Voz Ramón Leiro

El candidato del BNG defiende su modelo urbano en Radio Voz

17 may 2023 . Actualizado a las 05:00 h.

Si de algo está orgulloso el candidato del BNG, Miguel Anxo Fernández Lores, de sus 24 años al frente de la alcaldía de Pontevedra es de haber sacado a la gente a la calle. La conquista del espacio público, la ciudad pensada para las personas, la humanización del centro urbano... han hecho de Pontevedra un referente por el que el candidato saca pecho, como dejó claro este martes en los micrófonos de Radio Voz Pontevedra (93.1 FM), donde fue entrevistado por Bibiana Villaverde. «O que máis me gusta de Pontevedra é ver xente pola rúa todos os días, chova ou non. Ultimamente vense moitos maiores cun andador, e ter conseguido que eles tamén poidan saír á rúa é un motivo de orgullo».

Mayores y también niños, porque Pontevedra «está pensada para que eles teñan a súa autonomía». Lores lo vive en persona en casa, pues el alcalde y candidato tiene cuatro nietas que estos días de campaña «sorpréndense de ver tantas fotos do avó pola rúa». El hecho de tener nietas, asegura, hace «máis fácil» tomar decisiones para seguir avanzando en el modelo.

Lores ya no sabe cuántas campañas electorales lleva a sus espaldas, pero asegura que tiene la misma ilusión que el primer día. Reniega del lema del «alcalde cansado» que le cargan algunos, y asegura que tiene «moitas ideas, ganas de seguir traballando por esta cidade, que ten un futuro esplendoroso... quero ver cousas que aínda non teño vistas». Como recuperar la ría, «qué é un dereito que temos despois de 60 anos», ver al Museo incorporando a Santa Clara y convirtiéndose en el Museo Nacional de Galicia, ver los jardines del antiguo convento abiertos al público o ver completada la circulación, la variante de Alba...

¿Y Zara en Michelena? Ahí el candidato no entra. «Me resulta indiferente. O importante é que siga no centro da cidade e non dentro dun centro comercial pechado. Defendemos unha cidade compacta, toda Pontevedra é un centro comercial urbano».

Llega el momento de hablar de las elecciones. ¿Repetir los 11 concejales del BNG estaría bien o mal? «Quero un resultado que me dea maioría suficiente para que a cidade siga avanzando. Con maioría absoluta, mellor. Con maioría cualificada, pois tamén». ¿Se sentiría cómodo gobernando con Iván Puentes (PSOE) como socio? «Entendo que Iván ten certa dificultade para entender o modelo de Pontevedra, pero cando chegamos a acordos é en base a uns principios. A partir de aí agardo que todo o mundo sexa leal para seguir avanzando. É obvio que me gustaría ter maioría suficiente para sacar adiante proxectos cun enfoque do BNG, pero se non é así, prefiro seguir avanzando aínda que sexa a menor velocidade».