Un libro recoge la historia de la empresa pontevedresa Reizentolo

Alfredo López Penide
López Penide PONTEVEDRA / LA VOZ

PONTEVEDRA

REIZENTOLO

«Antes molabamos máis», de Editorial Galaxia, se enmarca en el veinte aniversario de la firma textil

11 may 2023 . Actualizado a las 09:48 h.

El próximo junio, la Editorial Galaxia publicará Antes molabamos máis, libro que recoge la historia de la empresa de diseño textil de Pontevedra, Reizentolo. «A publicación enmárcase dentro dos actos de celebración do 20 aniversario da popular marca Reizentolo que fixo da retranca en clave galega, o seu sinal de identidade», destacan desde Galaxia.

De este modo, a lo largo de sus 250 páginas, la publicación hace un recorrido a estas dos décadas «nas que os distintos deseños da compañía de camisetas teñen todo o protagonismo». El volumen se complementa con distintas voces de la cultura gallega opinan sobre la huella dejada por esta firma. Es el caso de Anxo Angueira, Xurxo Souto, Francisco Castro, Kiko da Silva, David Amor, Ana Cabaleiro, Inma López Silva, Mercedes Corbillón o Raquel Castro. En total, una veintena de personalidades adscritas a distintas ramas de la cultura de Galicia que escogen otras tantas camisetas sobre las que dejar su comentario.

Por tanto, «o libro servirá pois para achegar ao gran público a intrahistoria dunha empresa e dunha das marcas máis recoñecidas de Galicia». Y es que, como apuntan desde Galaxia, «é raro o fogar galego no que non existe unha camiseta de Reizentolo. Algunhas iconas, coma a Rosalía feminista, un dos seus primeiros deseños, forman parte xa do imaxinario popular do noso país».

En cuanto al calendario de publicación, precisan que se encuentra en las últimas fases de su producción, por lo que el «mes que vén estará nas librarías de todo o país».