Iván Puentes: «O PSOE está preparado para gobernar Pontevedra; é a única opción fiable»

Marcos Gago Otero
marcos gago PONTEVEDRA / LA VOZ

PONTEVEDRA

Iván Puentes, candidato del PSOE a la alcaldía de Pontevedra, arropado por altos cargos de su partido
Iván Puentes, candidato del PSOE a la alcaldía de Pontevedra, arropado por altos cargos de su partido CAPOTILLO

El alcaldable socialista anima a despertar una ciudad «adormecida» y abrir un ciclo para que esté «plenamente adaptada ás necesidades dos seus habitantes»

29 ene 2023 . Actualizado a las 18:05 h.

Iván Puentes presentó en público este sábado su candidatura a la alcaldía de Pontevedra, arropado por el secretario xeral de los socialistas gallegos, Valentín González Formoso, así como por numerosos regidores del PSOE y altos cargos del partido en la provincia y en Galicia. .

El alcaldable considera que ha llegado el momento de poner fin a un ciclo «positivo e frutífero» de 24 años y del que cree que no se pueda esperar ya nada más —en alusión al Bloque, que tiene la alcaldía—. «Pontevedra é unha cidade que nos últimos catro anos vive un tanto adormecida, que necesita un cambio de marcha é o único que llo pode dar é o PSOE», sostuvo el candidato socialista. Puentes añadió que ni siquiera el PP se cree que pueda ganar la alcaldía e insistió en que el PSOE «é a única alternativa real, fiable e con experiencia de goberno».

«O partido socialista está preparado para gobernar, é unha opción fiable, que mantendo todo o bo que se fixo nos últimos 24 anos prantexa ese novo ritmo para a cidade», enfatizó. «Nós nin cremos, como o candidato do PP, que vivimos na peor cidade do mundo, nin como o BNG que vivamos nun paraíso no que todo está feito e non queda nada por facer máis que mercar máis bolardos e cortar unha rúa porque si».

El candidato del PSOE, que se desmarcó de muchos de los ejes que el BNG impulsa en el Concello, negó que su discurso fuese «crítico» con el Bloque, sino «realista». Afirmó que PSOE no ha renunciado a su esencia pese al gobierno de coalición y animó a los vecinos a apoyarlo en las urnas para que así pueda desarrollar esas políticas distintivas.

Suplir «importantes carencias»

Advirtió de que de seguir así, se perderá el tren del futuro, evidenciado en que no hay ningún proyecto relevante aprovechando los fondos Next Generation. «Eu non quero outros catro anos nos que sigamos falando só de cemento e de premios, mirándonos o ombligo, e vivindo felices mentres os tempo e as oportunidades nos pasan pola porta».

El alcaldable socialista alabó el modelo que se aplicó en los últimos 24 años, pero resaltó que hay importantes carencias para que la ciudad esté «plenamente adaptada ás necesidades dos seus habitantes». Entre otras cosas, incidió en que Pontevedra «adolece claramente de falta de captación de iniciativa empresarial, actividade económica e emprego».

Añadió que sacar los coches del centro urbano es solo «unha parte» de lo que necesita Pontevedra, porque «temos que favorecer máis a mobilidade ciclista, e a peonil pensando nas persoas que teñen dificultades de mobilidade».

También ver urgente más medidas para el comercio y las pymes. Concluyó: «Creo que Pontevedra é un modelo que ten que evolucionar do cemento cara a infraestrutura verde, non so porque integremos os ríos no modelo urbano, senón porque iso supón ser capaces de captar investimentos europeos e ter unha cidade con máis recursos e máis atractiva para a iniciativa empresarial».

Formoso confía en que Puentes cumpla «unha vella aspiración» socialista y se haga con la alcaldía

El secretario xeral del PSdeG-PSOE, Valentín González Formoso, defendió en Pontevedra un modelo «europeísta, solidario e de xustiza social» en la presentación de Iván Puentes ante sus vecinos en la Praza da Ferrería.

Formoso alentó a sus compañeros de partido a no relajarse ante el reto de las próximas elecciones, porque la sociedad se juega mucho en materia de derechos sociales y económicos. «Xogámonos ter unhas pensións dignas, que se actualicen conforme ao prezo da vida, ou que as mulleres poidan exercer os seus dereitos libremente, sen ter que ser chamadas á conciencia», en alusión a la polémica en Castilla y León.

El dirigente socialista autonómico respaldó a Iván Puentes como candidato a la alcaldía pontevedresa calificándolo como «o mellor dos candidatos» para que la ciudad tenga un nuevo impulso y gane «papel e protagonismo propios». Insistió: «Pontevedra para nós é unha vella aspiración que hoxe recuperamos con franca ilusión e co apoio de todo mundo municipal socialista».

Sobre el alcaldable, el secretario xeral de los socialistas gallegos aseguró que está «comprometido co presente e o futuro da cidade, que fala e pensa por Pontevedra no día a día».