La Diputación de Cádiz se interesa por el modelo de movilidad que impulsa en Pontevedra la Rede Ágora

Alfredo López Penide
L. Penide PONTEVEDRA / LA VOZ

PONTEVEDRA

Rafa Estevez

Una comitiva gaditana realizará este enero una visita institucional para conocer el modelo de movilidad provincial

04 ene 2023 . Actualizado a las 16:38 h.

Después de haber dejado su impronta en Madrid, Cartagena, Guipúzcoa, Bizkaia, Logroño o Mallorca, la Rede Ágora de Concellos polo Espazo Público, que impulsa la Diputación de Pontevedra, se ha marcado un nuevo objetivo: Cádiz. De este modo, entre el 10 y el 13 de enero, está previsto que una delegación de la Diputación de esta provincial realice una visita institucional. Encabezada por su vicepresidente segundo Francisco Javier Vidal Pérez; la directora del área de Transición Ecolóxica e Desenvolvemento Urbano Sostible y directora de la Fundación Medio Ambiente, Enerxía e Sustentabilidade, María Teresa Fernández Mota Martos; y el técnico de la Axencia Provincial da Enerxía de Cádiz, Ángel David Domínguez Ruso, la comitiva conocerá «o modelo de recuperación do espazo público que está a desenvolver o goberno pontevedrés e ver como é a súa aplicación práctica nas vilas e cidades da provincia para valorar se é factible aplicar a iniciativa no seu propio territorio».

De este modo, además de una recepción institucional por parte de la presidenta Carmela Silva y el diputado de Mobilidade, Uxío Benítez, se desarrollará «unha xornada de traballo teórica co persoal de Mobilidade pontevedrés, que achegará os datos numéricos de proxectos, metros cadrados de espazo público recuperados, así como outras cuestións de tipo práctico». Por su parte, en la segunda jornada se visitarán los casos prácticos acometidos en Pontevedra con un recorrido por aquellas obras en las que se siguieron lo propugnado por el decálogo Ágora, que establece que «as persoas deben ser o eixo do deseño urbano, xa que o dereito ao espazo público é fundamental e está ao mesmo nivel que o dereito á Sanidade ou a Educación».

Segundo curso básico

Este anuncio coincide con el hecho de que recientemente finalizó el segundo curso básico sobre el espacio público, que se desarrolló en línea. Si en la primera edición se licenciaron como personal técnico un total de 125 personas, «sendo 8 de fóra de Pontevedra e outros 12 de fóra de Galiza, neste ano das 38 persoas tituladas, 4 eran galegas e outras 5 de fóra do país».